Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova
Abstrakt
Dnes se již v herním světě neklade důraz jen na postřeh, nebo logické myšlení hráče, ale i na to, aby si hráč po odehrání hry zapamatoval příběh, který mu hra předá. Vyprávění příběhu ve hře je trochu jiné než ve filmu, ale konečný důsledek může být stejný.
Tato práce "Výukově orientovaná hra v prostředí Českého Krumlova" je zaměřena na tvorbu hry umožňující volný pohyb po 3D prostředí a na technologii pro tuto práci využitou. Pro programování hry bude využito technologie, která dovoluje tvorbu aplikací ve více platformách. Pohyb hráče bude založen na základních herních prvcích, jako je průlet či chůze. Dále budou tvořeny skripty pro interakci uživatele s prostředím. Pro import celého města bude hledán nejvhodnější formát jak samotných modelů, tak textur. Podle možností zvoleného prostředí pro vývoj bude navržen příběh hry (scénář), který bude korespondovat s historií i současností města Český Krumlov, a bude hráče motivovat v dalším postupu hrou.