dc.contributor.advisor | Souček, Václav | |
dc.contributor.author | Kopečková, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:07Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31322 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce pojednává o problematice extremistických projevů mládeže a vlivu těchto projevů na klima školní třídy. V první části práce jsou vymezeny pojmy a je provedena analýza současného stavu problematiky. Jsou zde popsány intolerantní jevy charakteristické pro extremistické postoje, hlavní současné extremistické proudy a způsoby šíření extremistických myšlenek. Náplní druhé části práce je případová studie provedená na konkrétním vzorku školní třídy. Nejprve je proveden výběr zkoumaného vzorku a zvolena metodika studie. Následně jsou uvedeny získané výsledky. Tyto výsledky jsou pak analyzovány, interpretovány a konfrontovány s předpoklady. | cze |
dc.format | 102 | |
dc.format | 102 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | extremismus | cze |
dc.subject | intolerantní projevy | cze |
dc.subject | mládež | cze |
dc.subject | vzdělávání | cze |
dc.subject | klima třídy | cze |
dc.subject | extremism | eng |
dc.subject | intolerant manifestations | eng |
dc.subject | youth | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | societal climate of classroom | eng |
dc.title | Extremistické projevy mládeže a jejich vliv na klima školní třídy | cze |
dc.title.alternative | Youth, the phenomenon of extremism and its impact on a classroom atmosphere. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 13676 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the issue of extremist manifestations of youth and the impact of these occurrences on the societal climate in the class. The first part of this thesis defines the terms and analyzes the current situation of the problem. It displays the intolerant attributes typical to extremist attitudes, the main current extremist streams and ways of disseminating extremist ideas. The aim of the second part is a case study conducted on the sample of a class. At first there is a selection of a sample class and a choice of the methodology of the study. Subsequently the thesis explains the obtained results. These results are then analyzed, interpreted and compared with expectations. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-NJ/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kressa, Jiří | |