Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSouček, Václav
dc.contributor.authorKopečková, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:07Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:07Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31322
dc.description.abstractDiplomová práce pojednává o problematice extremistických projevů mládeže a vlivu těchto projevů na klima školní třídy. V první části práce jsou vymezeny pojmy a je provedena analýza současného stavu problematiky. Jsou zde popsány intolerantní jevy charakteristické pro extremistické postoje, hlavní současné extremistické proudy a způsoby šíření extremistických myšlenek. Náplní druhé části práce je případová studie provedená na konkrétním vzorku školní třídy. Nejprve je proveden výběr zkoumaného vzorku a zvolena metodika studie. Následně jsou uvedeny získané výsledky. Tyto výsledky jsou pak analyzovány, interpretovány a konfrontovány s předpoklady.cze
dc.format102
dc.format102
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectextremismuscze
dc.subjectintolerantní projevycze
dc.subjectmládežcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectklima třídycze
dc.subjectextremismeng
dc.subjectintolerant manifestationseng
dc.subjectyoutheng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectsocietal climate of classroomeng
dc.titleExtremistické projevy mládeže a jejich vliv na klima školní třídycze
dc.title.alternativeYouth, the phenomenon of extremism and its impact on a classroom atmosphere.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag13676
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the issue of extremist manifestations of youth and the impact of these occurrences on the societal climate in the class. The first part of this thesis defines the terms and analyzes the current situation of the problem. It displays the intolerant attributes typical to extremist attitudes, the main current extremist streams and ways of disseminating extremist ideas. The aim of the second part is a case study conducted on the sample of a class. At first there is a selection of a sample class and a choice of the methodology of the study. Subsequently the thesis explains the obtained results. These results are then analyzed, interpreted and compared with expectations.eng
dc.date.accepted2014-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-NJ/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKressa, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam