Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapáček, Miroslav
dc.contributor.authorMatoušková, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:08Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:08Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31325
dc.description.abstractDiplomová práce analyzuje, do jaké míry jsou praktická cvičení a experimenty s problematikou vodních bezobratlých živočichů začleněna do výuky přírodopisu, resp. biologie na základních školách a na nižším stupni víceletých gymnázií. Předkládá návrhy laboratorních a terénních praktických cvičení s uvedenou tématikou, vedených s využitím badatelsky orientovaného výučování (Inquiry-based science education). Proveditelnost návrhů praktických cvičení s využitím badatelsky orientovaného výučování ověřuje a výsledky ověření rovněž uvádí.cze
dc.format122 s.
dc.format122 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpraktická cvičenícze
dc.subjectexperimentycze
dc.subjectpřírodopiscze
dc.subjectbiologiecze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectnižší gymnáziumcze
dc.subjectbadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectpractical exerciseseng
dc.subjectexperimentseng
dc.subjectbiologyeng
dc.subjectprimary schooleng
dc.subjectinquiry-based science educationeng
dc.titleRepertoár demonstrací, experimentů a praktických cvičení s problematikou vodních bezobratlých v práci učitele na základní škole a nižším gymnáziucze
dc.title.alternativeRepertoire of demonstrations, experiments and practices focused on biology of water invertebrates in the work of a primary- and grammar school teachereng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag17735
dc.description.abstract-translatedThe thesis analyses how often the teachers in primary schools and in lower classes of multi-year grammar schools integrate practical exercises and experiments into the biology lessons in the issue of water invertebrates. A proposal of laboratory and field practices has also been created and carried out in the school practice in pursuance of water invertebrates with the use of stimulating educational methods, so called Inquiry-based science education.eng
dc.date.accepted2014-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineBi-Ch/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDitrich, Tomáš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam