dc.contributor.advisor | Papáček, Miroslav | |
dc.contributor.author | Matoušková, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:08Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:08Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31325 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce analyzuje, do jaké míry jsou praktická cvičení a experimenty s problematikou vodních bezobratlých živočichů začleněna do výuky přírodopisu, resp. biologie na základních školách a na nižším stupni víceletých gymnázií. Předkládá návrhy laboratorních a terénních praktických cvičení s uvedenou tématikou, vedených s využitím badatelsky orientovaného výučování (Inquiry-based science education). Proveditelnost návrhů praktických cvičení s využitím badatelsky orientovaného výučování ověřuje a výsledky ověření rovněž uvádí. | cze |
dc.format | 122 s. | |
dc.format | 122 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | praktická cvičení | cze |
dc.subject | experimenty | cze |
dc.subject | přírodopis | cze |
dc.subject | biologie | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | nižší gymnázium | cze |
dc.subject | badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | practical exercises | eng |
dc.subject | experiments | eng |
dc.subject | biology | eng |
dc.subject | primary school | eng |
dc.subject | inquiry-based science education | eng |
dc.title | Repertoár demonstrací, experimentů a praktických cvičení s problematikou vodních bezobratlých v práci učitele na základní škole a nižším gymnáziu | cze |
dc.title.alternative | Repertoire of demonstrations, experiments and practices focused on biology of water invertebrates in the work of a primary- and grammar school teacher | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 17735 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis analyses how often the teachers in primary schools and in lower classes of multi-year grammar schools integrate practical exercises and experiments into the biology lessons in the issue of water invertebrates. A proposal of laboratory and field practices has also been created and carried out in the school practice in pursuance of water invertebrates with the use of stimulating educational methods, so called Inquiry-based science education. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Bi-Ch/SŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Ditrich, Tomáš | |