dc.contributor.advisor | Nehrerová, Erika | |
dc.contributor.author | Mužíková, Barbora | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:11Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:11Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31333 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá postoji žáků základních škol k integraci žáků se sluchovým
postižením. Cílem bylo poukázat na aktuální postoje intaktních žáků ke spolužákům se sluchovým postižením a hodnocení postojů vůči vrstevníkům v edukačním prostředí. V teoretické části jsem vymezila základní pojmy a popsala rozdíly. V praktické části jsem popisovala výzkum sluchově postiženého žáka. Výzkum byl proveden ve čtvrté třídě v ZŠ Pod Marjánkou, kde jsem zjišťovala pozici sluchově postiženého jedince ve třídě. | cze |
dc.format | 20 083 | |
dc.format | 20 083 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Integrace | cze |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | sluchově postižený jedinec | cze |
dc.subject | status | cze |
dc.subject | pozice a role jedince | cze |
dc.subject | Inclusion | eng |
dc.subject | hearing impaired individual | eng |
dc.subject | status | eng |
dc.subject | position and role of the individual | eng |
dc.title | Postoje žáků základních škol k integraci žáků se sluchovým postižením | cze |
dc.title.alternative | Attitudes of elementary school children toward integration of students with hearing disabilities. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 21763 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the attitudes of primary school pupils to integrate pupils with hearing
disabilities. The aim was to highlight the current attitudes of pupils towards intact peers with hearing disabilities and evaluation of attitudes towards peers in the educational environment. In the theoretical part I defined the basic concepts and describe the differences. In the practical part, I described research the hearing-impaired student. The research was conducted in the fourth grade in elementary school Pod Marjánkou, where I examined the position of hearing-impaired individuals in the classroom. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-ICT | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Suchánková, Eva | |