Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNehrerová, Erika
dc.contributor.authorMužíková, Barbora
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:11Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:11Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31333
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá postoji žáků základních škol k integraci žáků se sluchovým postižením. Cílem bylo poukázat na aktuální postoje intaktních žáků ke spolužákům se sluchovým postižením a hodnocení postojů vůči vrstevníkům v edukačním prostředí. V teoretické části jsem vymezila základní pojmy a popsala rozdíly. V praktické části jsem popisovala výzkum sluchově postiženého žáka. Výzkum byl proveden ve čtvrté třídě v ZŠ Pod Marjánkou, kde jsem zjišťovala pozici sluchově postiženého jedince ve třídě.cze
dc.format20 083
dc.format20 083
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegracecze
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectsluchově postižený jedineccze
dc.subjectstatuscze
dc.subjectpozice a role jedincecze
dc.subjectInclusioneng
dc.subjecthearing impaired individualeng
dc.subjectstatuseng
dc.subjectposition and role of the individualeng
dc.titlePostoje žáků základních škol k integraci žáků se sluchovým postiženímcze
dc.title.alternativeAttitudes of elementary school children toward integration of students with hearing disabilities.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag21763
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the attitudes of primary school pupils to integrate pupils with hearing disabilities. The aim was to highlight the current attitudes of pupils towards intact peers with hearing disabilities and evaluation of attitudes towards peers in the educational environment. In the theoretical part I defined the basic concepts and describe the differences. In the practical part, I described research the hearing-impaired student. The research was conducted in the fourth grade in elementary school Pod Marjánkou, where I examined the position of hearing-impaired individuals in the classroom.eng
dc.date.accepted2014-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-ICTcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSuchánková, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam