Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorHynková, Eva
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:13Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:13Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31339
dc.description.abstractNámětem této diplomové práce je fyzika a její úloha v procesu vzdělávání. Přináší pohled na výuku fyziky a některé faktory, které ji mohou různým způsobem ovlivňovat. Pozornost je věnována tvořivosti, jejímu využití, vědomému rozvíjení a tomu, jakou roli může tvořivost hrát ve výuce fyziky. V závěru práce uvádím příklad vlastního pojetí výuky fyziky a experiment se zařazením metod rozvíjejících tvořivost. Cílem experimentu je ověření předpokladu, zda tvořivý přístup učitele může ovlivnit aktivitu žáků a zda lze podporou tvořivosti docílit zvýšeného zájmu žáků o předmět.cze
dc.format102
dc.format102
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFyzikacze
dc.subjecttvořivostcze
dc.subjecttvořivý žákcze
dc.subjecttvořivý učitelcze
dc.subjecttvořivá fyzikacze
dc.subjectvýuka fyzikycze
dc.subjectvyučovací hodinacze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectaktivizační metody.cze
dc.subjectPhysicseng
dc.subjectcreativityeng
dc.subjectcreative studenteng
dc.subjectcreative teachereng
dc.subjectcreative physicseng
dc.subjectphysics teachingeng
dc.subjectlessoneng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectactivating methods.eng
dc.titleVýuka fyziky a tvořivostcze
dc.title.alternativeEducation of Physics and Creativenesseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22013
dc.description.abstract-translatedThe focus of this diploma thesis is physics and its role and importance in the education process. This thesis explores the physics teaching and displays different methods which might have an influence on physics teaching. Attention was paid to creativity, its use, the process of conscious development of creativity and the role it can play in physics teaching. In conclusion an example of my own ideas that I have been using for physics teaching and an experiment involving methods aimed at fostering creativity of students. The aim of this experiment was to verify the assumption whether the teacher's creative approach can make physics activities of their students more meaningful and whether a creative approach to physics teaching can motivate students to be more interested in the study of physics.eng
dc.date.accepted2014-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-VTE/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam