dc.contributor.advisor | Tesař, Jiří | |
dc.contributor.author | Hynková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:13Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:13Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31339 | |
dc.description.abstract | Námětem této diplomové práce je fyzika a její úloha v procesu vzdělávání. Přináší pohled na výuku fyziky a některé faktory, které ji mohou různým způsobem ovlivňovat. Pozornost je věnována tvořivosti, jejímu využití, vědomému rozvíjení a tomu, jakou roli může tvořivost hrát ve výuce fyziky. V závěru práce uvádím příklad vlastního pojetí výuky fyziky a experiment se zařazením metod rozvíjejících tvořivost. Cílem experimentu je ověření předpokladu, zda tvořivý přístup učitele může ovlivnit aktivitu žáků a zda lze podporou tvořivosti docílit zvýšeného zájmu žáků o předmět. | cze |
dc.format | 102 | |
dc.format | 102 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Fyzika | cze |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | tvořivý žák | cze |
dc.subject | tvořivý učitel | cze |
dc.subject | tvořivá fyzika | cze |
dc.subject | výuka fyziky | cze |
dc.subject | vyučovací hodina | cze |
dc.subject | výukové metody | cze |
dc.subject | aktivizační metody. | cze |
dc.subject | Physics | eng |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | creative student | eng |
dc.subject | creative teacher | eng |
dc.subject | creative physics | eng |
dc.subject | physics teaching | eng |
dc.subject | lesson | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | activating methods. | eng |
dc.title | Výuka fyziky a tvořivost | cze |
dc.title.alternative | Education of Physics and Creativeness | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 22013 | |
dc.description.abstract-translated | The focus of this diploma thesis is physics and its role and importance in the education process. This thesis explores the physics teaching and displays different methods which might have an influence on physics teaching. Attention was paid to creativity, its use, the process of conscious development of creativity and the role it can play in physics teaching. In conclusion an example of my own ideas that I have been using for physics teaching and an experiment involving methods aimed at fostering creativity of students. The aim of this experiment was to verify the assumption whether the teacher's creative approach can make physics activities of their students more meaningful and whether a creative approach to physics teaching can motivate students to be more interested in the study of physics. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-VTE/ZŠ navazující-komb. | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |