Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorMusilová, Veronika
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:15Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:15Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-07-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31344
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na specifickou práci učitele na 1.stupni ZŠ v souvislosti s projevy chování, které jsou typické pro děti s ADHD. Teoretická část přibližuje 1. stupeň ZŠ, dítě mladšího školního věku z pohledu vývojové psychologie, dále se věnuje vymezení pojmu ADHD, výskytu ADHD, příčinám vzniku a projevům ADHD. Praktická část dipolomové práce analyzuje rozhovory s pedagogy, kteří se setkali s dítětem s ADHD během své pedagogické praxe. Dochází zde ke zjišťování způsobu práce pedagoga s projevy této poruchy ve školním prostředí 1. stupně ZŠ.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectADHDcze
dc.subjecthyperaktivitacze
dc.subjectnepozornostcze
dc.subjectimpulzivitacze
dc.subjectdítě mladšího školního věkucze
dc.subjectvývojová psychologiecze
dc.subjectADHDeng
dc.subjecthyperactivityeng
dc.subjectinattentioneng
dc.subjectimpulsivityeng
dc.subjectyoung school age childreneng
dc.subjectdevelopment psychologyeng
dc.titleSpecifická práce s projevy ADHD u dětí na 1.stupni ZŠcze
dc.title.alternativeSpecific work with manifestations ADHD by the children at the primary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag22196
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on specific work of primary school teachers that is related to children with the symptoms of ADHD. The theoretical part describes primary school system, young school age children from the perspective of development psychology, further it deals with ADHD in terms of terminology, occurrence, origins of this disorder and description of symptoms ADHD. The practical part of this thesis contains interviews with teachers which encountered children with ADHD during their working experience.It analyses ways of pedagogic work with this disorder in primary schools.eng
dc.date.accepted2014-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineNŠ-ICTcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam