dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Musilová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:15Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:15Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-07-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31344 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na specifickou práci učitele na 1.stupni ZŠ v souvislosti s projevy chování, které jsou typické pro děti s ADHD. Teoretická část přibližuje 1. stupeň ZŠ, dítě mladšího školního věku z pohledu vývojové psychologie, dále se věnuje vymezení pojmu ADHD, výskytu ADHD, příčinám vzniku a projevům ADHD.
Praktická část dipolomové práce analyzuje rozhovory s pedagogy, kteří se setkali s dítětem s ADHD během své pedagogické praxe. Dochází zde ke zjišťování způsobu práce pedagoga s projevy této poruchy ve školním prostředí 1. stupně ZŠ. | cze |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | ADHD | cze |
dc.subject | hyperaktivita | cze |
dc.subject | nepozornost | cze |
dc.subject | impulzivita | cze |
dc.subject | dítě mladšího školního věku | cze |
dc.subject | vývojová psychologie | cze |
dc.subject | ADHD | eng |
dc.subject | hyperactivity | eng |
dc.subject | inattention | eng |
dc.subject | impulsivity | eng |
dc.subject | young school age children | eng |
dc.subject | development psychology | eng |
dc.title | Specifická práce s projevy ADHD u dětí na 1.stupni ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Specific work with manifestations ADHD by the children at the primary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 22196 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on specific work of primary school teachers that is related to children with the symptoms of ADHD. The theoretical part describes primary school system, young school age children from the perspective of development psychology, further it deals with ADHD in terms of terminology, occurrence, origins of this disorder and description of symptoms ADHD.
The practical part of this thesis contains interviews with teachers which encountered children with ADHD during their working experience.It analyses ways of pedagogic work with this disorder in primary schools. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | NŠ-ICT | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |