dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Francová, Jana | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:18Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2013-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31351 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce s názvem ?Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy? si klade za cíl zjistit, jak učitelé na druhém stupni základních škol reagují na nekázeň svých žáků při hodinách českého jazyka. V empirické části bylo k tomuto účelu užito zejména metody nezúčastněného pozorování a rozhovoru s učiteli. Pro doplnění informací pak byl použit dotazník pro žáky, aby byl získán náhled na tuto problematiku z více úhlů.
Teoretická část nabízí odborný základ pro následné zkoumání v praxi. Nejprve je definován pojem kázeň očima různých autorů, dále jsou vyjmenovány a popsány příčiny a projevy nekázně, následuje nejrozsáhlejší kapitola o druzích kázeňských prostředků a poslední dvě kapitoly se zabývají prevencí nekázně a vzájemnou komunikací mezi učitelem a žákem. | cze |
dc.format | 92 s. | |
dc.format | 92 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kázeň | cze |
dc.subject | kázeňské prostředky | cze |
dc.subject | trest | cze |
dc.subject | odměna | cze |
dc.subject | příčiny nekázně | cze |
dc.subject | projevy nekázně | cze |
dc.subject | discipline | eng |
dc.subject | disciplinary means | eng |
dc.subject | punishment | eng |
dc.subject | reward | eng |
dc.subject | reasons for indiscipline | eng |
dc.subject | types of indiscipline | eng |
dc.title | Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy | cze |
dc.title.alternative | Using of Disciplinary Means at the Second Stage of Basic Education | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26686 | |
dc.description.abstract-translated | Thesis entitled ?Using of Disciplinary Means at the Second Stage of Basic Education? set itself a task to find out how teachers react to indiscipline of their pupils at the second stage of basic education during the lessons of Czech. In the empirical part there will be used the method of uninvolved observation and an interview with teachers. There will also serve a questionnaire for pupils to fill in the information and to look at the problems from more points of view.
The theoretical part will offer a professional base for the research in practise. At first there will be given a definition of the term discipline by different authors, then there will be named and described reasons for indiscipline and types of indiscipline, then the longest chapter about disciplinary means will follow, and the last two chapters will be interested in prevention of indiscipline and mutual communication between the teacher and his/her pupils. | eng |
dc.date.accepted | 2014-02-11 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-AJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |