Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorFrancová, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:18Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:18Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31351
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem ?Využívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školy? si klade za cíl zjistit, jak učitelé na druhém stupni základních škol reagují na nekázeň svých žáků při hodinách českého jazyka. V empirické části bylo k tomuto účelu užito zejména metody nezúčastněného pozorování a rozhovoru s učiteli. Pro doplnění informací pak byl použit dotazník pro žáky, aby byl získán náhled na tuto problematiku z více úhlů. Teoretická část nabízí odborný základ pro následné zkoumání v praxi. Nejprve je definován pojem kázeň očima různých autorů, dále jsou vyjmenovány a popsány příčiny a projevy nekázně, následuje nejrozsáhlejší kapitola o druzích kázeňských prostředků a poslední dvě kapitoly se zabývají prevencí nekázně a vzájemnou komunikací mezi učitelem a žákem.cze
dc.format92 s.
dc.format92 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectkázeňské prostředkycze
dc.subjecttrestcze
dc.subjectodměnacze
dc.subjectpříčiny nekázněcze
dc.subjectprojevy nekázněcze
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectdisciplinary meanseng
dc.subjectpunishmenteng
dc.subjectrewardeng
dc.subjectreasons for indisciplineeng
dc.subjecttypes of indisciplineeng
dc.titleVyužívání kázeňských prostředků učiteli druhého stupně základní školycze
dc.title.alternativeUsing of Disciplinary Means at the Second Stage of Basic Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26686
dc.description.abstract-translatedThesis entitled ?Using of Disciplinary Means at the Second Stage of Basic Education? set itself a task to find out how teachers react to indiscipline of their pupils at the second stage of basic education during the lessons of Czech. In the empirical part there will be used the method of uninvolved observation and an interview with teachers. There will also serve a questionnaire for pupils to fill in the information and to look at the problems from more points of view. The theoretical part will offer a professional base for the research in practise. At first there will be given a definition of the term discipline by different authors, then there will be named and described reasons for indiscipline and types of indiscipline, then the longest chapter about disciplinary means will follow, and the last two chapters will be interested in prevention of indiscipline and mutual communication between the teacher and his/her pupils.eng
dc.date.accepted2014-02-11
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJ-AJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam