Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorOutlá, Eliška
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:18Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:18Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31352
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomová práce, s názvem "Autorita učitele z pohledu žáků 2. stupně základní školy," je, zjistit názor žáků na autoritu učitele a zmapovat případné rozdíly v odpovědích žáků v závislosti na jejich pohlaví a školní úspěšnosti. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. V první části jsou systematicky popsány teoretické poznatky, týkající se autority učitele. Nejprve je definován pojem autorita, jako obecný pojem, dále následuje část, která je zaměřena na autoritu učitele a její krizi, spojení autority s výchovou a kázní během vyučování. Druhá část diplomové práce je zaměřena na empirický výzkum, ve kterém bylo využito metody dotazníku.cze
dc.format85 s.
dc.format85 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectautoritacze
dc.subjectautorita učitelecze
dc.subjectkrize autoritycze
dc.subjectautorita a výchovacze
dc.subjectkázeňcze
dc.subjectnekázeň.cze
dc.subjectauthorityeng
dc.subjectthe authority of the teachereng
dc.subjectthe crisis of authorityeng
dc.subjectauthority and the upbringingeng
dc.subjectdisciplineeng
dc.subjectindiscipline.eng
dc.titleAutorita učitele z pohledu žáků 2. stupně základní školycze
dc.title.alternativeTeacher's Authority from Students' Points of View in Second Stage of Basic Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26769
dc.description.abstract-translatedThe main objective of this thesis, entitled "Teacher's Authority from Students' Points of View in Second Stage of Basic Education," is to discover the views of pupils on the teacher's authority and to map potential differences in the answers of students depending on their sexes and school success. The thesis is divided into two parts. The first part systematically describes theoretical knowledge related to the teacher's authority. At first it defines the concept of authority as a general term, followed by a section that focuses on the teacher's authority and its crisis and connection between and the upbringing and discipline in the classroom. The second part of the thesis focuses on empirical research, where methods of the questionnaire were used.eng
dc.date.accepted2014-05-22
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam