Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorKůrková, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:21Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:21Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2013-11-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31360
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na problematiku obtíží, se kterými se musí vyrovnávat začínající učitelé. Teoretická část práce se zabývá charakteristikou vývoje profesní dráhy učitele s důrazem na stádium učitele začátečníka. Poskytuje náhled na specifické problémy začínajících učitelů. Praktická část byla realizována prostřednictvím metody hloubkového rozhovoru s vybranými začínajícími učiteli ZŠ. Cílem praktické části bylo zjistit, jakým problémům začínající učitelé v souvislosti s profesí čelí. Dotazovaní respondenti označili za hlavní problémy výuku neaprobovaných předmětů, časovou náročnost a nedostatečnou pedagogickou přípravu v oblasti metodicko-didaktické a diagnostické.cze
dc.format76 s.
dc.format76 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPedagogická přípravacze
dc.subjectprofesní dráhacze
dc.subjectzačínající učitelcze
dc.subjectuvádějící učitelcze
dc.subjectproblémy začínajících učitelůcze
dc.subjectPedagogical trainingeng
dc.subjectcareer developmenteng
dc.subjectbeginning teachereng
dc.subjecttraining teachereng
dc.subjectproblems of beginning teacherseng
dc.titleProfesní problémy začínajících učitelůcze
dc.title.alternativeProfessional problems of beginning teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26827
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on the issue of difficulties which beginning teachers have to cope with. The theoretical part deals with characteristics of the career development of teachers with special emphasis on the stage of beginning teachers. It provides insight into the specific problems of beginning teachers. The practical part was realized through the method of in-depth interviews with selected beginning teachers. The aim of the practical part was to find out which problems beginning teachers face in their first years of teaching. The respondents marked as the main problem teaching subjects in which they have not got a degree, time demands and insufficient pedagogical training in didactic-methodological and diagnostic fields.eng
dc.date.accepted2014-02-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam