• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Počáteční pozice negace v angličtině

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (795.0Kb)
    Posudek vedoucího práce (2.125Mb)
    Posudek oponenta práce (961.1Kb)
    Průběh obhajoby práce (153.8Kb)
    Datum
    2014
    Autor
    Částka, Kamil
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Tato práce zkoumá iniciální pozici negace v současném anglickém jazyce. Teoretická část je rozdělena do menších celků obsahujících popis a příklady užití jednotlivých druhů negace. Dále je pozornost zaměřena na dvojitý zápor, inverzi, rozsah negace a prvky podmíněné polaritou věty. V práci je aplikován kontrastivní přístup, zvláště pak v praktické části. Analýza vybraných jazykových ukázek jednotlivých žánrů popisuje užití konkrétních druhů negace v angličtině. Získaná data jsou prezentována formou přehledných tabulek. Četnost výskytu jednotlivých druhů negace je shrnuta v závěru práce.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31370
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    Související záznamy

    Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

    • Ochrana uživatele služeb nízkoprahového zařízení pro děti a mládež před předsudky a negativním hodnocením 

      Postlová, Erika (Jihočeská univerzita, 2015)
      Práce se zabývá opodstatněností ochrany klienta nízkoprahového zařízení před předsudky a negativním hodnocením. Ochrana před předsudky a negativním hodnocením je jedním z kritérií standardů kvality sociálních služeb v ČR ...
    • Útočná reklama v politickém marketingu 

      Ondřej, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2010)
      Tato bakalářská práce analyzuje a shrnuje využívání útočné (negativní) politické reklamy v České republice v roce 2009. Druhá polovina práce je zaměřena na zjištění a analyzování postojů českých potenciálních voličů k ...
    • Vliv negativní politické reklamy na voliče v České republice 

      Ondřej, Tomáš (Jihočeská univerzita, 2013)
      Tato diplomová práce se zabývá vlivem negativní politické reklamy na voliče v České republice. Konkrétně zkoumá hodnocení a vnímání negativní politické reklamy jako takové, informační účinek, vliv na hodnocení a vnímání ...

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV