Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKressa, Jiří
dc.contributor.authorHarazímová, Nela
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:34Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:34Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-07-07
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31389
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na problematiku protektivních faktorů u žáků 6. - 9. tříd základních škol. Sleduje především problematiku sociální opory, resilience a self-efficacy jako významných protektivních faktorů. Definuje protektivní a rizikové faktory. Sleduje především to, jak mohou různé protektivní faktory ovlivňovat životní styl a duševní pohodu žáků 2. stupně základních škol v kontextu vývoje dítěte, s důrazem na vnímání sociální opory od rodičů, učitelů a spolužáků pomocí standardizačního šetření CASSS-CZ.cze
dc.format96 s. (134897 znaků bez mezer)
dc.format96 s. (134897 znaků bez mezer)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectprotektivní faktorcze
dc.subjectrizikový faktorcze
dc.subjectžák 2. stupně základní školycze
dc.subjectsociální oporacze
dc.subjectresiliencecze
dc.subjectself-efficacycze
dc.subjectzvládání zátěžecze
dc.subjectosobní rozvojcze
dc.subjectadolescencecze
dc.subjectpubescencecze
dc.subjectvzdělánícze
dc.subjectCASSS-CZcze
dc.subjectprotective factorseng
dc.subjectrisk factorseng
dc.subjectsocial supporteng
dc.subjectresiliencyeng
dc.subjectself-efficacyeng
dc.subjectcoping strategyeng
dc.subjectpersonality developmenteng
dc.subjectpubescenceeng
dc.subjectadolescenceeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectCASSS-CZeng
dc.titleProtektivní faktory u žáků ZŠ a jejich významcze
dc.title.alternativeProtective factors of primary school pupils and their meanings.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26928
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is mapping the protective factor problems of pupils of the 6th to 9th grades and their meaning. It follows mostly social support, resiliency and self-efficacy as an important protective factors. It also defines protective and risk factors. The thesis focuses on the influence of different protective factors on the life style and well-being of the secondary degree of a primary school in the context of child development, with the emphasis on perception of social support from parents, teachers and classmates, using the standardized research CASSS-CZ.eng
dc.date.accepted2014-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePř-Ch/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeThein, Ram


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam