dc.contributor.advisor | Kressa, Jiří | |
dc.contributor.author | Harazímová, Nela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-07-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31389 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na problematiku protektivních faktorů u žáků 6. - 9. tříd základních škol. Sleduje především problematiku sociální opory, resilience a self-efficacy jako významných protektivních faktorů. Definuje protektivní a rizikové faktory. Sleduje především to, jak mohou různé protektivní faktory ovlivňovat životní styl a duševní pohodu žáků 2. stupně základních škol v kontextu vývoje dítěte, s důrazem na vnímání sociální opory od rodičů, učitelů a spolužáků pomocí standardizačního šetření CASSS-CZ. | cze |
dc.format | 96 s. (134897 znaků bez mezer) | |
dc.format | 96 s. (134897 znaků bez mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | protektivní faktor | cze |
dc.subject | rizikový faktor | cze |
dc.subject | žák 2. stupně základní školy | cze |
dc.subject | sociální opora | cze |
dc.subject | resilience | cze |
dc.subject | self-efficacy | cze |
dc.subject | zvládání zátěže | cze |
dc.subject | osobní rozvoj | cze |
dc.subject | adolescence | cze |
dc.subject | pubescence | cze |
dc.subject | vzdělání | cze |
dc.subject | CASSS-CZ | cze |
dc.subject | protective factors | eng |
dc.subject | risk factors | eng |
dc.subject | social support | eng |
dc.subject | resiliency | eng |
dc.subject | self-efficacy | eng |
dc.subject | coping strategy | eng |
dc.subject | personality development | eng |
dc.subject | pubescence | eng |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.subject | education | eng |
dc.subject | CASSS-CZ | eng |
dc.title | Protektivní faktory u žáků ZŠ a jejich význam | cze |
dc.title.alternative | Protective factors of primary school pupils and their meanings. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26928 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is mapping the protective factor problems of pupils of the 6th to 9th grades and their meaning. It follows mostly social support, resiliency and self-efficacy as an important protective factors. It also defines protective and risk factors. The thesis focuses on the influence of different protective factors on the life style and well-being of the secondary degree of a primary school in the context of child development, with the emphasis on perception of social support from parents, teachers and classmates, using the standardized research CASSS-CZ. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Př-Ch/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Thein, Ram | |