Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorDaňová, Dagmar
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:41Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:41Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31401
dc.description.abstractTato diplomová práce předkládá výsledky badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole. Teoreticky srovnává běžné transmisivní vyučování s badatelsky orientovaným vyučováním a popisuje postup, úrovně, přínosy a omezení tohoto pedagogického směru.cze
dc.format68 s. (91 686 znaků)
dc.format68 s. (91 686 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectBadatelsky orientovaná výukacze
dc.subjectInquiry-based educationeng
dc.titleMožnosti uplatnění badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské školecze
dc.title.alternativePossibilities of the application of the inquiry-based science education at a country schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag26971
dc.description.abstract-translatedThis master thesis presents the results of the inquiry-based science education at a country school. It compares the current coverage teaching with inquiry-based teaching in theory and describes the process, levels, benefits and limitations of this pedagogical approach.eng
dc.date.accepted2014-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVácha, Zbyněk


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam