dc.contributor.advisor | Petr, Jan | |
dc.contributor.author | Daňová, Dagmar | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:41Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31401 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce předkládá výsledky badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole. Teoreticky srovnává běžné transmisivní vyučování s badatelsky orientovaným vyučováním a popisuje postup, úrovně, přínosy a omezení tohoto pedagogického směru. | cze |
dc.format | 68 s. (91 686 znaků) | |
dc.format | 68 s. (91 686 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Badatelsky orientovaná výuka | cze |
dc.subject | Inquiry-based education | eng |
dc.title | Možnosti uplatnění badatelsky orientovaného vyučování v přírodovědě na venkovské škole | cze |
dc.title.alternative | Possibilities of the application of the inquiry-based science education at a country school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 26971 | |
dc.description.abstract-translated | This master thesis presents the results of the inquiry-based science education at a country school. It compares the current coverage teaching with inquiry-based teaching in theory and describes the process, levels, benefits and limitations of this pedagogical approach. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Vácha, Zbyněk | |