Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHašek, Roman
dc.contributor.authorKandus, Václav
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:48Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:48Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31411
dc.description.abstractDiplomová práce je věnována tématu počítačových algebraických systémů (CAS). Její první část analyzuje a porovnává volně dostupné CAS programy s přihlédnutím k perspektivě vývoje a vhodnosti použití dané aplikace studentem střední školy, popřípadě vysoké školy bakalářského stupně studia. Druhá část kvalifikační práce se věnuje teoretickým východiskům, ze kterých vychází praktická část, jež má za cíl navrhnout a realizovat jednotlivé komponenty kurzu včetně přípravy samotného prostředí, ve kterém kurz bude realizován. Poslední třetí část popisuje a odůvodňuje jednotlivé volby učiněné při návrhu a realizaci samotného e-learningového kurzu.cze
dc.format88 s.
dc.format88 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCAScze
dc.subjectMaximacze
dc.subjectwxMaximacze
dc.subjecte-learningcze
dc.subjecte-learningový kurzcze
dc.subjectCASeng
dc.subjectMaximaeng
dc.subjectwxMaximaeng
dc.subjecte-learningeng
dc.subjecte-learning courseeng
dc.titleE-learningový kurz užití počítačového algebraického systému ve výuce matematikycze
dc.title.alternativeE-learning course of the use of computer algebra systems in mathematics educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27042
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the topic of Computer Algebraic Systems (i.e. CAS). Its first part analyses and compares the freely available CAS programs regarding both the propects of development and user suitability of this particular application for a secondary school or a university (i.e. bachelor) student. The second part of the thesis concerns with certain theoretical points that are subsequently followed by more practical ones where the main objective is to propose and to put into practice individual course components, including the preparation of a specific working environment which the course would be implemented in. The third (i.e last) part describes and accounts for particular selections made during the outline and realization of the e-learning course.eng
dc.date.accepted2014-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineM-VT/SŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceStudent obhajoval DP "E-learningový kurz užití počítačového algebraického systému ve výuce matematiky". Nejrve seznámil komisi se strukturou své práce, s použitými metodami a teoret. výchdisky. Poté představil výsledný e-learningový kurz. V závěru hodověděl otázky členů komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam