Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠimková, Ivana
dc.contributor.authorBrtníková, Jana
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:48Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:48Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31412
dc.description.abstractDiplomová práce s názvem Průzkum čtenářské úrovně žáků 2. ročníků na ZŠ se zaměřuje na výskyt nejčastějších čtenářských nedostatků v počátečním čtení. Práce je rozdělena na část teoretickou a výzkumnou. Teoretická část se zabývá čtením z hlediska vzdělávacího systému, seznamuje nás s fyziologickými a psychologickými pochody při čtení, zmiňuje historické i současné metody výuky čtení, základní druhy a kvality čtení, etapy rozvoje čtenářských dovedností, čtenářské nedostatky, nesprávné čtecí návyky a popisuje práci se zaostávajícími čtenáři. Výzkumná část je věnována výzkumu, jeho realizaci a vyhodnocení. Hlavním cílem je zjistit, co dělá začínajícím čtenářům největší problémy a jaká je celková úroveň čtenářských dovedností žáků 2. ročníků. Výzkumná část převážně interpretuje výsledky nahrávání čtenářského výkonu.cze
dc.format97 s. (130 090 znaků)
dc.format97 s. (130 090 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenícze
dc.subjectžáci 2. ročníku ZŠcze
dc.subjectdiagnostikacze
dc.subjectrozhovorcze
dc.subjectčtenářské nedostatkycze
dc.subjectreadingeng
dc.subjectpupils of 2nd year of primary schooleng
dc.subjectdiagnosticseng
dc.subjectintervieweng
dc.subjectreading deficiencieseng
dc.titlePrůzkum čtenářské úrovně žáků 2. ročníků základních školcze
dc.title.alternativeA Survey of Pupils' Reading Abilities in the Second Years of Primary Schoolseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27043
dc.description.abstract-translatedThe thesis titled A Survey of Pupils' Reading Abilities in the Second Years of Primary School focuses on reading the incidence of the most common deficiencies in initial reading. The thesis is divided into a theoretical part and a research part. The theoretical part deals with reading in terms of the education system, acqua-ints us with the physiological and psychological processes in reading, mentions the his-torical and current methods of teaching reading, types and quality of reading, stage of development of reading skills, reading deficiencies, wrong reading habits and describes working with lagging readers. The research part is devoted to the research, its implementation and evaluation. The main goal is to find out what makes beginning readers the most problems and what the overall level of reading skills, of students of 2nd year, is. The research part mainly interprets the recording of reading performance.eng
dc.date.accepted2014-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň ZŠ - anglický jazyk pro 1. stupeň ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam