Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMeškan, Václav
dc.contributor.authorKrotil, Daniel
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:57Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:57Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-01-06
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31424
dc.description.abstractTato diplomová práce se snaží analyzovat aspekty myšlenkového mapování s cílem vytvořit efektivní nástroje pro aktivní a tvůrčí podporu výuky fyziky na základní, popřípadě i na střední škole. Úvodní část práce obsahuje základní představy o teoriích učení, tvořivosti, psychologických aspektech myšlenkového mapování, rozdílech mezi myšlenkovým a pojmovým mapováním a metodiku tvorby myšlenkových map. V praktické části jsou navrženy metodické postupy výuky fyziky za pomocí myšlenkových map, použity jako expozice učiva, diagnostika, při řešení kvantitativních, problémových a divergentních úloh. V této práci jsou uvedeny výsledky experimentu úspěšnosti žáků základních škol při řešení kvantitativních úloh pomocí myšlenkových map a je vyhodnoceno srovnání výsledků s malou experimentální skupinou.cze
dc.format80
dc.format80
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmyšlenkové mapycze
dc.subjectřešení problémucze
dc.subjectvýuka fyzikycze
dc.subjectpojmové mapycze
dc.subjectfyzikální problémové úlohycze
dc.subjectmind mapeng
dc.subjectproblem solvingeng
dc.subjectteaching of physicseng
dc.subjectconceptual mapseng
dc.subjectphysical problemseng
dc.titlePojmové a myšlenkové mapy ve vyučování fyzikycze
dc.title.alternativeConceptual and Mind Maps in Physics Educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27172
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis tries to analyze aspects of mind mapping as an effective instrument for active and creative teaching of physics at the elementary school and high school. The opening part contains basic knowledge of learning theories, creativity, psychological aspects of mind mapping, difference between mind mapping and conceptual mapping and methodology of the mind mapping. Practical part of the thesis contains methodical advice for teaching physics using mind maps in different levels of teaching process. This thesis presents results of an experiment on success rate of elementary school pupils in solving quantitative tasks using mind mappingeng
dc.date.accepted2014-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFn-Incze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam