Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorOlšan, Vojtěch
dc.date.accessioned2021-12-08T08:58:59Z
dc.date.available2021-12-08T08:58:59Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31427
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřená na rozbor různých alternativních metod výuky cizích jazyků a možnosti a omezení pro jejich využití v tradiční školní výuce. Teoretická část se nejprve zaměřuje na definici pojmů alternativní metoda a superlearningová metoda a poté se soustředí na rozbor dvou metod, které patří do skupiny superlearningových metod. Protože je těchto metod velmi mnoho a většinou jsou si velmi podobné, rozhodl jsem se vybrat metody, které jsou největšími zástupci v podkategoriích superlearningu. Těmi jsou Sugestopedie, jako metoda, která byla jako první označovaná jako superlearningová a mnoho metod je v podstatě její obměnou a Metody dramatu, které v posledních letech či desetiletích nabývají na popularitě. Praktická část je zaměřena na použití rozebíraných metod nebo jejich částí při běžné školné výuce cizích jazyků. Navrhuji tak alternativní možnosti prezentace, opakování a hodnocení učiva.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectalternativní metodacze
dc.subjectsuperlearningcze
dc.subjectsugestopediecze
dc.subjectdrama ve výucecze
dc.subjectŠkola hroucze
dc.subjectSchola luduscze
dc.subjectTiLLcze
dc.subjectalternative methodeng
dc.subjectsuperlearningeng
dc.subjectsuggestopediaeng
dc.subjectdrama in educationeng
dc.subjectSchola luduseng
dc.subjectTiLLeng
dc.titleSuperlearningové metody ve výuce cizích jazykůcze
dc.title.alternativeSuperlearnig methods in Classes of Foreign Languageseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27223
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is focused on the analysis of different alternative methods of teaching foreign languages and the possibilities and limitations of their usage in traditional school teaching. The theoretical part is focused on the definition of the terms alternative method and superlearning method and then it concentrates on an analysis of two methods which belong to the group of superlearning methods. Because there are many such methods, and they are very similar to each other, I decided to choose methods which are the biggest examples in the sub-category of superlearning. Those are Suggestopedia, as a method which was the first to be called as superlearning and many of other methods are its modification and Drama methods which, the past years or decades have been gaining more popularity. The practical part is focused on the usage of the analyzed methods or their parts during the traditional teaching of foreign languages. I am designing alternative possibilities of presentation, revision and evaluation of learning material.eng
dc.date.accepted2014-06-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-ŠJ/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProkop, Josef
dc.description.defenceStudent shrnul obsah své diplomové práce, představil její koncepci a v následné diskusi se zaměřil na využití těchto metod v praxi a reagoval na připomínky z posudků.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam