dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Olšan, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:58:59Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:58:59Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31427 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřená na rozbor různých alternativních metod výuky cizích jazyků a možnosti a omezení pro jejich využití v tradiční školní výuce.
Teoretická část se nejprve zaměřuje na definici pojmů alternativní metoda a superlearningová metoda a poté se soustředí na rozbor dvou metod, které patří do skupiny superlearningových metod. Protože je těchto metod velmi mnoho a většinou jsou si velmi podobné, rozhodl jsem se vybrat metody, které jsou největšími zástupci v podkategoriích superlearningu. Těmi jsou Sugestopedie, jako metoda, která byla jako první označovaná jako superlearningová a mnoho metod je v podstatě její obměnou a Metody dramatu, které v posledních letech či desetiletích nabývají na
popularitě. Praktická část je zaměřena na použití rozebíraných metod nebo jejich částí při běžné školné výuce cizích jazyků. Navrhuji tak alternativní možnosti prezentace, opakování a hodnocení učiva. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | alternativní metoda | cze |
dc.subject | superlearning | cze |
dc.subject | sugestopedie | cze |
dc.subject | drama ve výuce | cze |
dc.subject | Škola hrou | cze |
dc.subject | Schola ludus | cze |
dc.subject | TiLL | cze |
dc.subject | alternative method | eng |
dc.subject | superlearning | eng |
dc.subject | suggestopedia | eng |
dc.subject | drama in education | eng |
dc.subject | Schola ludus | eng |
dc.subject | TiLL | eng |
dc.title | Superlearningové metody ve výuce cizích jazyků | cze |
dc.title.alternative | Superlearnig methods in Classes of Foreign Languages | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 27223 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is focused on the analysis of different alternative methods of
teaching foreign languages and the possibilities and limitations of their usage in
traditional school teaching. The theoretical part is focused on the definition of the
terms alternative method and superlearning method and then it concentrates on an
analysis of two methods which belong to the group of superlearning methods.
Because there are many such methods, and they are very similar to each other, I
decided to choose methods which are the biggest examples in the sub-category of
superlearning. Those are Suggestopedia, as a method which was the first to be called
as superlearning and many of other methods are its modification and Drama methods
which, the past years or decades have been gaining more popularity. The practical part
is focused on the usage of the analyzed methods or their parts during the traditional
teaching of foreign languages. I am designing alternative possibilities of presentation,
revision and evaluation of learning material. | eng |
dc.date.accepted | 2014-06-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJ-ŠJ/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Prokop, Josef | |
dc.description.defence | Student shrnul obsah své diplomové práce, představil její koncepci a v následné diskusi se zaměřil na využití těchto metod v praxi a reagoval na připomínky z posudků. | cze |