Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorSchoberová, Zdeňka
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:05Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:05Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31435
dc.description.abstractDiplomová práce je koncipována tak, aby získané poznatky a závěry mohly sloužit všem, kteří se o vzdělání ve fyzice zajímají. Je zaměřená především na postavení předmětu fyziky v komplexu vyučovacího procesu na ZŠ. Dále pak na základní fyzikální pojmy a jejich prekoncepty v návaznosti 1. a 2. st. ZŠ. Sleduje mezipředmětové vztahy v pojetí prekonceptů a návrh didaktického pojetí vybraných fyzikálních pojmů. Je zaměřená na vytvoření didaktického testu, zadáním žákům, sledování jejich postojů k dané problematice a vyhodnocení testu. Práce je doplněna získanými poznatky z literatury i o mé učitelské zkušenosti z praxe a několika doporučeními pro práci vyučujících v hodinách fyziky.cze
dc.format102
dc.format102
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfyzikální didaktický testcze
dc.subjectmetodické poznatkycze
dc.subjectmezipředmětové vztahycze
dc.subjectmiskonceptycze
dc.subjectmodelycze
dc.subjectpracovní listycze
dc.subjectprekonceptycze
dc.subjectprůzkumcze
dc.subjecttepelné jevycze
dc.subjectvýukacze
dc.subjectphysical didactic testeng
dc.subjectmethodological knowledgeeng
dc.subjectcross-curricular linkseng
dc.subjectmiskonceptionseng
dc.subjectmodelseng
dc.subjectwork sheetseng
dc.subjectprekonceptionseng
dc.subjectsurveyeng
dc.subjectthermal phenomenaeng
dc.subjecteducationeng
dc.titlePrekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativePreconcepts and their importance during physics teaching at basic schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29575
dc.description.abstract-translatedThe thesis is outlined to bring to everybody interested in Physics acquired knowledge and conclusions. It is focused on the status of Physics within the educational system at basic school and fundamental physical concepts. These concepts and their preconceptions at primary and upper primary school are in the centre of the author´s attention as well. The submitted thesis follows the relations among other subjects from this point of view and proposes the didactic interpretation of the chosen physical concepts. The work is focused on a didactic test, its administration and evaluation with an accent on changing pupils´ wrong preconceptions. The work is complemented by theoretical facts from secondary literature and my own teaching experiences, as well as several recommendations for the Physics teacher.eng
dc.date.accepted2014-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam