dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Garabik, Bohumil | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:59:12Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:59:12Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-06 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31443 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje individualizaci a diferenciaci v našem školství. Práce vysvětluje pojmy individualizace a diferenciace, jednotlivé způsoby diferenciace, jejich možná úskalí, historii a využití diferenciace a individualizace v alternativních školách. Součástí diplomové práce je rozhovor s učitelem fyziky, analýza výročních zpráv základní školy a experiment. V rámci experimentu byl připraven nestandardizovaný diferencovaný didaktický test a anketa. | cze |
dc.format | 75 s. | |
dc.format | 75 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Individualizace | cze |
dc.subject | diferenciace | cze |
dc.subject | Příhoda | cze |
dc.subject | alternativní školy | cze |
dc.subject | nestandardizovaný diferencovaný didaktický test | cze |
dc.subject | strukturovaný rozhovor | cze |
dc.subject | pozorování | cze |
dc.subject | anketa. | cze |
dc.subject | Individuation | eng |
dc.subject | differentiation | eng |
dc.subject | Příhoda | eng |
dc.subject | alternative schools | eng |
dc.subject | non-standardized achievement test | eng |
dc.subject | structured interview | eng |
dc.subject | observation | eng |
dc.subject | survey. | eng |
dc.title | Využití individualizace a diferenciace v hodinách fyziky | cze |
dc.title.alternative | Use of Individualization and Differentiation in the Physics Lessons | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 30329 | |
dc.description.abstract-translated | The master's thesis focuses on individuation and differentiation in our education system. The present work explains the concepts of individualization and differentiation, various types of differentiation, their possible pitfalls, their history and the applications of differentiation and individuation in alternative schools. The thesis includes a conversation with a physics teacher, analysis of annual elementary school reports, and an experiment. The experiment included a non-standardized achievement test and a survey. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | F-TchV/ZŠ navazující-komb. | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nehrerová, Erika | |