Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorKubíček, Petr
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:13Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:13Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31444
dc.description.abstractV mé diplomové práci se zabývám problematikou sociálních sítí a sociální šikany na základních školách. V první části práce se zaměřuji na teoretická východiska a shrnuji názory z odborné literatury na téma šikany a kyberšikany, zatímco v druhé části analyzuji výsledky výzkumu uskutečněného pomocí anonymního dotazníku na čtyřech základních školách v Jihočeském kraji. Školy byly vybrány takto: dvě s počtem do 270 žáků v oblasti Prachatic, jedna škola v Prachaticích nad 270 žáků a jedna škola v Českých Budějovicích nad 270 žáků. Cílem dotazníkového šetření bylo shromáždění informací o míře výskytu agresivity a kyberšikany u žáků a žákyň na druhém stupni základních škol. V závěrečné části uvádím shrnutí výsledků, k nimž jsem na základě výzkumu dospěl pomocí dotazníku BPAQ (BussPerry Aggression Questionnaire and aggressive acts).cze
dc.format81 s. (17 947 znaků).
dc.format81 s. (17 947 znaků).
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectdotazníkcze
dc.subjecttabulkacze
dc.subjectgrafcze
dc.subjectfyzická agresecze
dc.subjectslovní agresecze
dc.subjectzlostcze
dc.subjectnepřátelstvícze
dc.subjectkyberšikanacze
dc.subjectsocial Networkseng
dc.subjecttabooeng
dc.subjectquestionnaireeng
dc.subjecttableeng
dc.subjectgrapheng
dc.subjectphysical aggressioneng
dc.subjectverbal aggressioneng
dc.subjectangereng
dc.subjecthostilityeng
dc.subjectcyber bullyingeng
dc.titleSociální sítě a sociální šikanacze
dc.title.alternativeSocial networks and social bullyingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag30395
dc.description.abstract-translatedIn my thesis I have focused on the issue of social networks and (social) bullying at elementary schools. In the first part of my paper I summarize the theoretical background and provide an overview of findings and opinions published by experts in relation to the issue of bullying and cyber-bullying, while in the second part of my paper I analyze the results of a research performed with the use of an anonymous questionnaire at four (4) elementary schools in the South Bohemia Region (Jihočeský kraj). The schools involved in the research were: two (2) schools with less than 270 pupils in the Prachatice region, one school with more than 270 pupils in the town of Prachatice and one school with more than 270 pupils in the city of České Budějovice. The purpose of the questionnaire investigation was to collect information on the extent in which aggressive behavior and cyber-bullying appear among pupils attending the 5th through 9th grades of the elementary school (age range 11-15). In the final part of the thesis I provide an overview of the results obtained through the research with the use of a BPAQ questionnaire (BussPerry Aggression Questionnaire and aggressive acts).eng
dc.date.accepted2014-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKressa, Jiří


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam