dc.contributor.advisor | Nohavová, Alena | |
dc.contributor.author | Zouzalová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:59:16Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:59:16Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31448 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá sebepojetím dospívajícího jedince v tanečním pohybu. Zjišťujeme, jakým způsobem se vnímá tanečník během tance jako volnočasové aktivity v období dospívání. Práce se v této souvislosti zabývá v teoretické části vymezení pojmů týkajících se pohybu, tance a jeho různými psychologickými
a pedagogickými aspekty, především expresí a expresivitou. Teoretická část se také zaměřuje na jednotlivé složky sebepojetí. Ve výzkumné části, v rámci kvalitativního výzkumu, jsou realizovány případové studie, které jsou naplněny daty získanými pomocí hloubkových rozhovorů a introspekce a retrospekce autorky práce. | cze |
dc.format | 97 s. (166 156 znaků) | |
dc.format | 97 s. (166 156 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | pohyb | cze |
dc.subject | tanec | cze |
dc.subject | exprese | cze |
dc.subject | sebepojetí | cze |
dc.subject | tělesné sebepojetí | cze |
dc.subject | movement | eng |
dc.subject | dance | eng |
dc.subject | expression | eng |
dc.subject | self-concept | eng |
dc.subject | body image | eng |
dc.title | Sebepojetí jedince v tanečním pohybu | cze |
dc.title.alternative | Self-concept of an individual in dance movement | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 30978 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis deals with self-concept of a maturing individual in dancing. We look into the way of self-perception of a dancer during their commitment to dancing as a leisure time activity in their process of growing up. In the theoretical part, the thesis deals with defining the terms related to movement, dancing and its various psychological and pedagogical aspects, especially expression and expressivity. The theoretical part also focuses on particular components of self-concept. The practical part contains case studies based on qualitative research, which stem from data achieved by in-depth interviews and introspection and retrospection done by the author of the thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Slavík, Jan | |