Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorTrojanová, Lucie
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:20Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:20Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-28
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31452
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výtvarnou tvorbou pubescentů a raných adolescentů. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část blíže specifikuje období dospívání včetně biologických a psychosociálních změn a vývoj výtvarného projevu dospívajících jedinců. Pozornost je věnována i ontogenezi dětského výtvarného projevu dle stadií C. Burnta, H. H. Luqueta a zejména V. Lowenfelda. Praktická část se zabývá analýzou sebraného výzkumného materiálu od dospívajících žáků ve věku mezi 11-16 lety. Cílem je zjistit, zda výtvarný projev dnešní mládeže odpovídá ontogenetickému modelu popsanému V. Lovenfeldem.cze
dc.format134 s.
dc.format134 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpsychický vývoj dítětecze
dc.subjectdospívánícze
dc.subjectontogeneze výtvarného projevucze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectpsychical development of a childeng
dc.subjectmaturiteng
dc.subjectontogenesis of art demonstrationeng
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectarteng
dc.titleOntogeneze výtvarného projevu dle Viktora Lowenfelda a tvorba současných pubescentůcze
dc.title.alternativeOntogenesis of Art Expression according to Viktor Lowenfeld and the Graphic Activities of Present-day Adolescentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31074
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with art creation of adolescents and early adolescents. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part specifies a teen years period including biological and psychological changes and it also specifies the development of teen years. The attention is also focused on the ontogenesis of art demonstration according to C. Burnt´s, H. H. Luquert´s and particularly V Lowenfeld´s stages. The practical part deals with the analysis of collected research material of tenagers between the ages of 11-16 years. The goal of this thesis is to find out if the art demonstration of present-day teen-agers responses to the ontogenesis model which is described by V. Lovenfeld.eng
dc.date.accepted2014-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČJn-VVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam