dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Vrauková, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:59:21Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:59:21Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31453 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zaměřuje na výtvarnou produkci dětí v předškolním období. Teoretická část se věnuje vývoji výtvarného vyjadřování u dětí se zvláštním zřetelem na předškolní období a období mladšího školního věku. V souvislosti s tím je na základě odborné literatury a dostupných výzkumných zjištění charakterizován vývoj i v dalších oblastech (kognitivních, emocionálních, sociálních atd.). Výzkumné šetření praktické části analyzuje výtvarnou produkci vybraných dětí z mateřské školy a žáků 1. třídy školy základní. Sleduje se vývoj výtvarného zobrazování (zejména jeho formální stránky) v souvislosti se začátkem povinné školní docházky. | cze |
dc.format | 88 s. (83 184 znaků bez mezer) | |
dc.format | 88 s. (83 184 znaků bez mezer) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | kresba | cze |
dc.subject | vývoj výtvarného zobrazování | cze |
dc.subject | předškolní období | cze |
dc.subject | období mladšího školního věku | cze |
dc.subject | preschematické období | cze |
dc.subject | schematické období | cze |
dc.subject | drawing | eng |
dc.subject | development of art imagery | eng |
dc.subject | preschool period | eng |
dc.subject | elementary school period | eng |
dc.subject | preschemtic period | eng |
dc.subject | schematic period | eng |
dc.title | Výtvarný projev dětí v období vstupu do základní školy | cze |
dc.title.alternative | Children Graphic Activities at the Beginnig of Their School Attendance | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31076 | |
dc.description.abstract-translated | This thesis focuses on the artistic production of the children in the preschool period. The theoretical part is devoted to the development of art expression of children with special reference to the pre-school period and the period of primary school age. On the basis of scholarly literature and avaiable research findings there is development characterized in other areas (cognitive, emotional, social, etc.). Research of my practical part analyzes the art expression of selected children from kindergarten to the first classes of primary school. It observes the development of visual rendering (particularly its formal aspects) in connection with the start of compulsory school attendance. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Kouřilová, Jana | |