dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Koubová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:59:26Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:59:26Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31458 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce je zaměřena na výukové metody používané v prostředí málotřídních škol. Teoretická část práce se zabývá problematikou výukových metod, jejich charakteristikou, historickým vývojem a klasifikací podle různých autorů. Vybrané výukové metody jsou pak popsány podrobněji. Další část je věnována málotřídním školám. Poskytuje na ně náhled jako na školy komunitní nebo jako na pedagogickou alternativu, popisuje historii málotřídních škol a výhody i nevýhody jejich působení. Praktická část byla realizována prostřednictvím metody pozorování. Cílem této části práce bylo zmapovat výukové metody používané na třech vybraných málotřídních školách. Výsledky jsou uvedené prostřednictvím analýzy pozorovaných hodin a tabulky, která obsahuje nejpoužívanější výukové metody na jednotlivých školách. | cze |
dc.format | 98 s. | |
dc.format | 98 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vyučování | cze |
dc.subject | výukové metody | cze |
dc.subject | klasifikace výukových metod | cze |
dc.subject | málotřídní školy | cze |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | classification of teaching methods | eng |
dc.subject | schools with few classes | eng |
dc.title | Výukové metody v praxi málotřídní školy | cze |
dc.title.alternative | Teaching Methods at Small Schools with Mixed-age Classrooms | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31121 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis is aimed at the teaching methods used in the setting of schools with few classes. The theoretical part engages in the issue of teaching methods, their characteristics, historical development and classification according to various authors. Selected teaching methods are then described in bigger detail. The next section is devoted to the schools with few classes. They are viewed here as community schools or as a pedagogic alternative, the thesis describes the history of schools with few classes and both advantages and disadvantages of their aktivity. The practical part of the thesis was realized via an observing method. The aim of this section of the thesis was to map teaching methods use dat three selected schools with few classes. Results are presented via an analysis of observed classes and chart, which contains the most widely used teaching methods at individual schools. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-21 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro 1. stupeň základních škol | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |