Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrninský, Luboš
dc.contributor.authorKoubová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:26Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:26Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31458
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na výukové metody používané v prostředí málotřídních škol. Teoretická část práce se zabývá problematikou výukových metod, jejich charakteristikou, historickým vývojem a klasifikací podle různých autorů. Vybrané výukové metody jsou pak popsány podrobněji. Další část je věnována málotřídním školám. Poskytuje na ně náhled jako na školy komunitní nebo jako na pedagogickou alternativu, popisuje historii málotřídních škol a výhody i nevýhody jejich působení. Praktická část byla realizována prostřednictvím metody pozorování. Cílem této části práce bylo zmapovat výukové metody používané na třech vybraných málotřídních školách. Výsledky jsou uvedené prostřednictvím analýzy pozorovaných hodin a tabulky, která obsahuje nejpoužívanější výukové metody na jednotlivých školách.cze
dc.format98 s.
dc.format98 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvyučovánícze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectklasifikace výukových metodcze
dc.subjectmálotřídní školycze
dc.subjectteachingeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectclassification of teaching methodseng
dc.subjectschools with few classeseng
dc.titleVýukové metody v praxi málotřídní školycze
dc.title.alternativeTeaching Methods at Small Schools with Mixed-age Classroomseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31121
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is aimed at the teaching methods used in the setting of schools with few classes. The theoretical part engages in the issue of teaching methods, their characteristics, historical development and classification according to various authors. Selected teaching methods are then described in bigger detail. The next section is devoted to the schools with few classes. They are viewed here as community schools or as a pedagogic alternative, the thesis describes the history of schools with few classes and both advantages and disadvantages of their aktivity. The practical part of the thesis was realized via an observing method. The aim of this section of the thesis was to map teaching methods use dat three selected schools with few classes. Results are presented via an analysis of observed classes and chart, which contains the most widely used teaching methods at individual schools.eng
dc.date.accepted2014-05-21
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro 1. stupeň základních školcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam