Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorŠvejdová, Michaela
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:28Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:28Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31461
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je klima školní třídy. Cílem této práce je popsat, změřit a porovnat klima školní třídy na vybraných školách Českých Budějovic. V teoretické části práce jsou stanoveny základní pojmy, se kterými tato práce operuje, například pojmy prostředí, atmosféra a klima školní třídy. Pojednává o školní třídě jako sociální skupině, o aktérech klimatu, o klimatu školy. Dále jsou zde popsány některé současné přístupy ke zkoumání klimatu. Část praktická vymezuje cíle, předpoklady a metody tohoto výzkumu. Dále jsou zde uvedeny výsledky měření a jejich interpretace. V závěru práce jsou ověřovány stanovené hypotézy.cze
dc.format96 s. (94 666 znaků)
dc.format96 s. (94 666 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectklima školní třídycze
dc.subjectklima školycze
dc.subjectaktéři klimatucze
dc.subjectžákcze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectmetoda CEScze
dc.subjectclass climateeng
dc.subjectschool climateeng
dc.subjectparticipants of the class climateeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectpupileng
dc.subjectparentseng
dc.subjectthe CES methodeng
dc.titlePROBLEMATIKA KLIMATU ŠKOLNÍ TŘÍDY NA 2. STUPNI ZŠcze
dc.title.alternativeThe issue of the class climate at secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31136
dc.description.abstract-translatedThe main issue of this diploma thesis is the class climate. The goal of this thesis is to characterize, evaluate and compare the class climate measured in some selected schools in České Budějovice. In the theoretical part there are the essential terms established. For example terms class environment, atmosphere and class climate. It also deals with school classroom as a social group, about the participants of class climate, about school climate. There are also some contemporary approaches to study the class climate. The practical part defines the goals, assumptions and methods of the research. Next, there are the results of the research stated and interpreted. In the end there are the assumptions of this research being tested.eng
dc.date.accepted2014-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam