dc.contributor.advisor | Franclová, Marta | |
dc.contributor.author | Švejdová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:59:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:59:28Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31461 | |
dc.description.abstract | Tématem této diplomové práce je klima školní třídy. Cílem této práce je popsat, změřit a porovnat klima školní třídy na vybraných školách Českých Budějovic.
V teoretické části práce jsou stanoveny základní pojmy, se kterými tato práce operuje, například pojmy prostředí, atmosféra a klima školní třídy. Pojednává o školní třídě jako sociální skupině, o aktérech klimatu, o klimatu školy. Dále jsou zde popsány některé současné přístupy ke zkoumání klimatu.
Část praktická vymezuje cíle, předpoklady a metody tohoto výzkumu. Dále jsou zde uvedeny výsledky měření a jejich interpretace. V závěru práce jsou ověřovány stanovené hypotézy. | cze |
dc.format | 96 s. (94 666 znaků) | |
dc.format | 96 s. (94 666 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | klima školní třídy | cze |
dc.subject | klima školy | cze |
dc.subject | aktéři klimatu | cze |
dc.subject | žák | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | metoda CES | cze |
dc.subject | class climate | eng |
dc.subject | school climate | eng |
dc.subject | participants of the class climate | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | pupil | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | the CES method | eng |
dc.title | PROBLEMATIKA KLIMATU ŠKOLNÍ TŘÍDY NA 2. STUPNI ZŠ | cze |
dc.title.alternative | The issue of the class climate at secondary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31136 | |
dc.description.abstract-translated | The main issue of this diploma thesis is the class climate. The goal of this thesis is to characterize, evaluate and compare the class climate measured in some selected schools in České Budějovice.
In the theoretical part there are the essential terms established. For example terms class environment, atmosphere and class climate. It also deals with school classroom as a social group, about the participants of class climate, about school climate. There are also some contemporary approaches to study the class climate.
The practical part defines the goals, assumptions and methods of the research. Next, there are the results of the research stated and interpreted. In the end there are the assumptions of this research being tested. | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |