Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorHoušková, Tereza
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:41Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:41Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31474
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje zdravému životnímu stylu žáků II. stupně základní školy. V teoretické části jsou definované základní pojmy spojené se zdravým životním stylem. Dále jsou popsány klíčové faktory ovlivňující styl života, jako strava, tělesná aktivita a trávení volného času. Z psychologického hlediska se věnuje také stresu a jeho zvládání pomocí psychohygieny. Poslední kapitola představuje předmět Výchova ke zdraví a její postavení v Rámcovém vzdělávacím programu. Praktická část analyzuje životní styl žáků na II. stupni základní školy a jejich postoj vůči předmětu Výchova ke zdraví. Na základě dat zjištěných pomocí dotazníkového šetření, porovnává výsledky podle věkových a genderových kategorií.cze
dc.format84 s. (104 396 znaků)
dc.format84 s. (104 396 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzdravícze
dc.subjectzdravý životní stylcze
dc.subjectzdravá stravacze
dc.subjecttělesná aktivitacze
dc.subjectstrescze
dc.subjectpsychohygienacze
dc.subjecthealtheng
dc.subjecthealthy lifestyleeng
dc.subjecthealthy dieteng
dc.subjectphysical activityeng
dc.subjectstresseng
dc.subjectmental hygieneeng
dc.titleZdravý životní styl žáků II. stupně základní školycze
dc.title.alternativeHealthy lifestyle of pupils at secondary schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31186
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with healthy lifestyle of pupils at secondary school. The theoretical part is dedicated to defining of basic terms associated with healthy lifestyle. Following there is a description of key factors influencing lifestyle, such as diet, physical activity and leisure. From the psychological point of view, it also deals with stress and its management through mental hygiene. The last chapter introduces the subject Health Education and its position in the Framework Educational Programme. The practical part analyzes the lifestyle pupils at secondary school and their attitude towards the subject Health Education. Based on data established through the questionnaire, practical part compares the results by age and gender categorieseng
dc.date.accepted2014-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNohavová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam