dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Houšková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:59:41Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:59:41Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31474 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se věnuje zdravému životnímu stylu žáků II. stupně základní školy. V teoretické části jsou definované základní pojmy spojené se zdravým životním stylem. Dále jsou popsány klíčové faktory ovlivňující styl života, jako strava, tělesná aktivita a trávení volného času. Z psychologického hlediska se věnuje také stresu a jeho zvládání pomocí psychohygieny. Poslední kapitola představuje předmět Výchova ke zdraví a její postavení v Rámcovém vzdělávacím programu. Praktická část analyzuje životní styl žáků na II. stupni základní školy a jejich postoj vůči předmětu Výchova ke zdraví. Na základě dat zjištěných pomocí dotazníkového šetření, porovnává výsledky podle věkových a genderových kategorií. | cze |
dc.format | 84 s. (104 396 znaků) | |
dc.format | 84 s. (104 396 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | zdraví | cze |
dc.subject | zdravý životní styl | cze |
dc.subject | zdravá strava | cze |
dc.subject | tělesná aktivita | cze |
dc.subject | stres | cze |
dc.subject | psychohygiena | cze |
dc.subject | health | eng |
dc.subject | healthy lifestyle | eng |
dc.subject | healthy diet | eng |
dc.subject | physical activity | eng |
dc.subject | stress | eng |
dc.subject | mental hygiene | eng |
dc.title | Zdravý životní styl žáků II. stupně základní školy | cze |
dc.title.alternative | Healthy lifestyle of pupils at secondary school | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31186 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with healthy lifestyle of pupils at secondary school. The theoretical part is dedicated to defining of basic terms associated with healthy lifestyle. Following there is a description of key factors influencing lifestyle, such as diet, physical activity and leisure. From the psychological point of view, it also deals with stress and its management through mental hygiene. The last chapter introduces the subject Health Education and its position in the Framework Educational Programme. The practical part analyzes the lifestyle pupils at secondary school and their attitude towards the subject Health Education. Based on data established through the questionnaire, practical part compares the results by age and gender categories | eng |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | AJn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nohavová, Alena | |