Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRyplová, Renata
dc.contributor.authorMajerová, Martina
dc.date.accessioned2021-12-08T08:59:53Z
dc.date.available2021-12-08T08:59:53Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31486
dc.description.abstractTato diplomová práce navrhuje moderní možnost výuky morfologie listu na základní škole. Obsahuje výzkum, který navazuje na bakalářskou práci List jako orgán vyšších rostlin sestavení fotografické kolekce listů. Teoretická část obsahuje rozbor cílů a trendů současného vzdělávání a výukových metod, také shrnuje propojení výuky morfologie listu s rámcovým vzdělávacím programem. Praktická část obsahuje interaktivní výukový program s prvky badatelsky orientovaného vyučování zaměřený na výuku morfologie listu. Výzkum v této práci srovnává kvalitu znalostí žáků učených podle sestaveného programu a žáků učených klasickým způsobem.cze
dc.format66 s. (112 000 znaků)
dc.format66 s. (112 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectBOVcze
dc.subjectinteraktivní programcze
dc.subjectinteraktivní tabulecze
dc.subjectmorfologie listucze
dc.subjectinquiry-based educationeng
dc.subjectIBEeng
dc.subjectinteractive programmeeng
dc.subjectinteractive whiteboardeng
dc.subjectmorphology of leafeng
dc.titleVyužití fotografických kolekcí listů ve výuce morfologie rostlincze
dc.title.alternativeThe use of photographic collections of leaves in the teaching of plant morphologyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31263
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis proposes a modern way of teaching leaf morphology in elementary school. It includes research that builds on the bachelor thesis ,,The leaf as an organ of higher plants - creation of photographic collection of leaves". The theoretical part contains an analysis of the objectives and trends of contemporary learning and teaching methods, and also summarizes the interconnection of teaching leaf morphology with the FEP. The practical part contains an interactive learning program with elements of inquiry-based education aimed at teaching leaf morphology. The research in this paper compares the quality of students' knowledge learned by the compiled program and the students learned the traditional way.eng
dc.date.accepted2014-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠerá, Božena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam