dc.contributor.advisor | Ryplová, Renata | |
dc.contributor.author | Majerová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T08:59:53Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T08:59:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31486 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce navrhuje moderní možnost výuky morfologie listu na základní škole. Obsahuje výzkum, který navazuje na bakalářskou práci List jako orgán vyšších rostlin sestavení fotografické kolekce listů. Teoretická část obsahuje rozbor cílů a trendů současného vzdělávání a výukových metod, také shrnuje propojení výuky morfologie listu s rámcovým vzdělávacím programem. Praktická část obsahuje interaktivní výukový program s prvky badatelsky orientovaného vyučování zaměřený na výuku morfologie listu. Výzkum v této práci srovnává kvalitu znalostí žáků učených podle sestaveného programu a žáků učených klasickým způsobem. | cze |
dc.format | 66 s. (112 000 znaků) | |
dc.format | 66 s. (112 000 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | BOV | cze |
dc.subject | interaktivní program | cze |
dc.subject | interaktivní tabule | cze |
dc.subject | morfologie listu | cze |
dc.subject | inquiry-based education | eng |
dc.subject | IBE | eng |
dc.subject | interactive programme | eng |
dc.subject | interactive whiteboard | eng |
dc.subject | morphology of leaf | eng |
dc.title | Využití fotografických kolekcí listů ve výuce morfologie rostlin | cze |
dc.title.alternative | The use of photographic collections of leaves in the teaching of plant morphology | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31263 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis proposes a modern way of teaching leaf morphology in elementary school. It includes research that builds on the bachelor thesis ,,The leaf as an organ of higher plants - creation of photographic collection of leaves". The theoretical part contains an analysis of the objectives and trends of contemporary learning and teaching methods, and also summarizes the interconnection of teaching leaf morphology with the FEP. The practical part contains an interactive learning program with elements of inquiry-based education aimed at teaching leaf morphology. The research in this paper compares the quality of students' knowledge learned by the compiled program and the students learned the traditional way. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Šerá, Božena | |