Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSamková, Libuše
dc.contributor.authorPátek, Jaroslav
dc.date.accessioned2021-12-08T09:00:02Z
dc.date.available2021-12-08T09:00:02Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31494
dc.description.abstractTato diplomová práce se svým tématem pohybuje na pomezí dvou vědních oborů matematiky a geografie. Konkrétně se zabývá možnostmi nestandardního využití prostředků dynamické geometrie při výuce zeměpisu na základní škole. Z teoretického úhlu pohledu se tato práce opírá o stěžejní dokument českého školství Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Na teoretickou část navazuje praktická část, jejíž obsah je ovlivněn rozborem vzdělávacího oboru Zeměpis, který je právě v tomto dokumentu ukotven. Konkrétním obsahem praktické části je kompilace vytvořených appletů, které popisují tyto vybrané geografické jevy a problémy.cze
dc.format90 s.
dc.format90 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectGeoGebracze
dc.subjectmatematikycze
dc.subjectzeměpiscze
dc.subjectZemě jako vesmírné tělesocze
dc.subjectgeografické informacecze
dc.subjectmapacze
dc.subjectměřítkocze
dc.subjectGeoGebraeng
dc.subjectmathematicseng
dc.subjectgeographyeng
dc.subjecta natural image of the Eartheng
dc.subjectgeographic informationeng
dc.subjectmapeng
dc.subjectscaleeng
dc.titleGeoGeobra ve výuce zeměpisu na ZŠcze
dc.title.alternativeGeoGebra in geography teaching at lower-secondary school.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31322
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis is due to its theme within the reach of two scientific branches mathematics and geography. Particularly, it deals with possibilities of unusual application of dynamic geometry during lessons of geography in elementary schools. From the theoretical point of view, the thesis is grounded in the crucial document for czech schooling Framework Education Programme for Elementary Education. The theoretical part of the thesis is followed by practical part, whose content is influenced by analysis of Geography as an educational area, which can be found in this very document. The particular contents of the practical part consist applets describing selected geographic phenomenons and problems.eng
dc.date.accepted2014-06-02
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Zncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam