dc.contributor.advisor | Petrášková, Vladimíra | |
dc.contributor.author | Jankůjová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:00:05Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:00:05Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31497 | |
dc.description.abstract | Tato práce mapuje současný stav na českých základních školách v době, kdy standardy uvedené v dokumentu "Systém budování finanční gramotnosti na základních a středních školách" byly implementovány do RVP a posléze také do ŠVP. V teoretické části je popsána problematika finanční gramotnosti a také průběh již zmíněné implementace do RVP. V další kapitole se zabývám prvním velkým šetřením finanční gramotnosti PISA 2012, které proběhlo pod záštitou OECD (Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj). Poslední kapitolou teoretické části je analýza učebních materiálů, které jsou dostupné k budování finanční gramotnosti. Pro svůj výzkum jsem použila metody didaktického testu, jehož metodika a následná analýza je v dalších částech práce. | cze |
dc.format | 59s. (76 541 znaků) | |
dc.format | 59s. (76 541 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Finanční vzdělávání | cze |
dc.subject | finanční gramotnost | cze |
dc.subject | základní škola | cze |
dc.subject | RVP | cze |
dc.subject | Financial education | eng |
dc.subject | financial literacy | eng |
dc.subject | basic school | eng |
dc.subject | RVP | eng |
dc.title | Finanční vzdělávání pro 2.stupeň ZŠ | cze |
dc.title.alternative | Financial education for elementary school 2nd stage | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31391 | |
dc.description.abstract-translated | This master's thesis maps the current state of Czech primary schools in the times when the standards defined in the document "Systém budování finanční gramotnosti na základních a středních školách" were implemented into RVP and subsequently into ŠVP as well. The theoretical part describes the issue of financial literacy and progress of the aforementioned implementation into RVP. The next chapter is focused on the first large survey of financial literacy PISA 2012 which was under the auspices of OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development). The last chapter of the theoretical part deals with analysis of learning materials which are available to help improve financial literacy. I used method of didactic test in my research and its methodology and analysis are described in another part of this thesis. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Mn-Inn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.description.defence | Diplomantka zodpověděla při obhajobě na všechny otázky zkušební komise. | cze |