Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetrášková, Vladimíra
dc.contributor.authorJankůjová, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-08T09:00:05Z
dc.date.available2021-12-08T09:00:05Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31497
dc.description.abstractTato práce mapuje současný stav na českých základních školách v době, kdy standardy uvedené v dokumentu "Systém budování finanční gramotnosti na základních a středních školách" byly implementovány do RVP a posléze také do ŠVP. V teoretické části je popsána problematika finanční gramotnosti a také průběh již zmíněné implementace do RVP. V další kapitole se zabývám prvním velkým šetřením finanční gramotnosti PISA 2012, které proběhlo pod záštitou OECD (Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj). Poslední kapitolou teoretické části je analýza učebních materiálů, které jsou dostupné k budování finanční gramotnosti. Pro svůj výzkum jsem použila metody didaktického testu, jehož metodika a následná analýza je v dalších částech práce.cze
dc.format59s. (76 541 znaků)
dc.format59s. (76 541 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectFinanční vzdělávánícze
dc.subjectfinanční gramotnostcze
dc.subjectzákladní školacze
dc.subjectRVPcze
dc.subjectFinancial educationeng
dc.subjectfinancial literacyeng
dc.subjectbasic schooleng
dc.subjectRVPeng
dc.titleFinanční vzdělávání pro 2.stupeň ZŠcze
dc.title.alternativeFinancial education for elementary school 2nd stageeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31391
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis maps the current state of Czech primary schools in the times when the standards defined in the document "Systém budování finanční gramotnosti na základních a středních školách" were implemented into RVP and subsequently into ŠVP as well. The theoretical part describes the issue of financial literacy and progress of the aforementioned implementation into RVP. The next chapter is focused on the first large survey of financial literacy PISA 2012 which was under the auspices of OECD (Organisation for Economic Co-operation and Development). The last chapter of the theoretical part deals with analysis of learning materials which are available to help improve financial literacy. I used method of didactic test in my research and its methodology and analysis are described in another part of this thesis.eng
dc.date.accepted2014-08-25
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineMn-Inncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.description.defenceDiplomantka zodpověděla při obhajobě na všechny otázky zkušební komise.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam