dc.contributor.advisor | Šimůnek, Michal | |
dc.contributor.author | Puklová, Kristýna | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:00:27Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:00:27Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31516 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá vlivem sociálního prostředí na problémy související s přechodem dítěte z prvního stupně základní školy na druhý. Tento přechod je problémem u všech dětí, ale především u dětí sociálně znevýhodněných dochází často k tomu, že přestanou na základní školu pravidelně docházet. Výzkum se opírá o kvalitativní výzkumné metody (případová studie podpořená jednou z metod vizuální sociologie, konkrétně metodou fotografií podporovaných rozhovorů). Výzkum byl prováděn především v Salesiánském středisku mládeže v Českých Budějovicích. | cze |
dc.format | 80 s. (126 756 znaků) | |
dc.format | 80 s. (126 756 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Přechod | cze |
dc.subject | sociální prostředí | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | kvalitativní výzkum | cze |
dc.subject | fotografie | cze |
dc.subject | rozhovor | cze |
dc.subject | Transition | eng |
dc.subject | social environment | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | qualitative research | eng |
dc.subject | photography | eng |
dc.subject | interview | eng |
dc.title | Vliv sociálního prostředí dítěte na jeho přechod z prvního stupně základní školy na stupeň druhý - případová studie | cze |
dc.title.alternative | Influence of the social environment of the child to his transition from the first grade of primary school to the second grade - case study | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 34449 | |
dc.description.abstract-translated | The theses deals with the influence of social environment on issues related to pupil´s transition from the first grade of primary school to the second grade. This transition is a challenge for all children, but it is particularly challenging for disadvantaged children who sometimes even cease to regularly attend primary school. The research is based on qualitative research methods (case study, photo elicitation). The research was conducted primarily in the Salesian Centre in České Budejovice. | eng |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-OVn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |