Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorBrabcová, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:00:33Z
dc.date.available2021-12-08T09:00:33Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31521
dc.description.abstractDiplomová práce "Didaktické hry a jejich zařazení do výuky fyziky na ZŠ" se zabývá úlohou hry při školní výuce fyziky na druhém stupni ZŠ. Zaměřuje se především na téma elektřina a magnetismus a je doplněna i o možnosti mimoškolního působení a utváření kladného vztahu k této oblasti fyziky a fyzice jako celku. Práce je rozdělena na teoretickou část, která se zabývá teorií her, motivací, požadavky na didaktickou hru a způsoby jejího začlenění ve vyučovací hodině. Závěr teoretické části tvoří rozbor tématu elektřina a magnetismus z hlediska RVP a školních vzdělávacích programů včetně průřezových témat a klíčových kompetencí. Druhá část se věnuje jednotlivým druhům her. Obecný pohled zahrnuje hry s fyzikálním základem, které je možné zakoupit na našem trhu, počítačové hry a možnosti educachingu. Část vlastní didaktické hry obsahuje pravidla a doporučený způsob zařazení her. Hry jsou rozděleny do kapitol podle jejich využití. V závěru práce je zařazeno ověření využití hry ve vyučování, které vychází z pozorování, žákovského dotazníku i testu znalostí žáků ve vybrané oblasti.cze
dc.format130 s. (118 510 znaků)
dc.format130 s. (118 510 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDidaktická hracze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectfyzikacze
dc.subjectelektřinacze
dc.subjectmagnetismuscze
dc.subjectdidactic gameeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectphysicseng
dc.subjectelectricityeng
dc.subjectmagnetismeng
dc.titleDidaktické hry a jejich zařazení do výuky fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativeDidactic games and their inclusion to physics teaching at basic schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag34734
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis Didactic games and their inclusion in physics education deals with its play in physics teaching at the second grade of primary school. It focuses primarily on electricity and magnetism and is complemented with the possibility of extracurricular activity and formation of positive attitude towards this area of physics and physics as a whole. The work is divided into a theoretical part, which engages in the theory of games, game didactic requirements and methods of its inclusion in the lesson. Furthermore, the motivation and the end of the theoretical part consists of an analysis of electricity as a topic and magnetism in terms of RVP and school educational programs, including cross-cutting themes and key competencies. The second part deals with the various types of games. A general view includes games with physical principles that can be purchased in our market, computer games and options of educaching. The main part of the educational games contains rules and recommended way of games´ categorization. Plays are divided into chapters. According to their use. Games for one pupil , games and activities for the division of students into groups, games for creative thinking and development of communication, games in the role - " role playing ", games for remember, knowledge games, motion games, card games, relaxing games motivated by electric current, games with a physical base. The conclusion is included verification of using games in the classroom, which is based on observation, pupil´s questionnaire and test of students' knowledge in the chosen field.eng
dc.date.accepted2014-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam