• Přihlásit se
    Zobrazit záznam 
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    •   Domovská stránka repozitáře publikací JU
    • Kvalifikační práce
    • Diplomové práce
    • Pedagogická fakulta
    • Zobrazit záznam
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Učitel a učebnice: užívání učebnic v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy

    Thumbnail
    Zobrazit/otevřít
    Plný text práce (1.046Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.562Mb)
    Posudek oponenta práce (1.932Mb)
    Průběh obhajoby práce (206.0Kb)
    Datum
    2014
    Autor
    Šindelková, Eliška
    Metadata
    Zobrazit celý záznam
    Abstrakt
    Diplomová práce "Učitel a učebnice: užívání učebnic v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy" se v rovině teoretické zabývá obecnou rolí učitele a učebnice v procesu výuky se zaměřením na specifické charakteristiky výuky anglického jazyka na druhém stupni základní školy. Úvodní kapitola teoretické části práce je věnována definici učebnice a jejímu odlišení od ostatních materiálních prostředků používaných při vyučování. Součástí této kapitoly je také popis obecné struktury, obsahových vlastností a funkcí školní učebnice, které slouží jako východisko pro krátké zhodnocení specifických rysů učebnic anglického jazyka. Druhá kapitola teoretické části práce se zaměřuje na osobnost učitele, jeho pedagogické kompetence a role v procesu vzdělávání a zmíněny jsou stručně specifika učitele cizích jazyků. Praktická část práce popisuje výzkum užívání učebnic učiteli, který vychází z přímého pozorování výuky a z dotazníkového šetření. Cílem výzkumu je zjistit, jaký prostor ve výuce anglického jazyka věnují učitelé práci se základní učebnicí v porovnání s aktivitami bez učebnice nebo s jinými textovými prostředky. V souvislosti s tímto výzkumem také zjišťujeme, jestli se míra a způsoby užívání základní učebnice v hodinách anglického jazyka na druhém stupni základní školy liší u učitelů aprobovaných a neaprobovaných a u učitelů s různou délkou praxe. Hlavním cílem diplomové práce je přiblížit fungování učebnice v procesu výuky anglického jazyka z pohledu učitele.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31529
    Kolekce
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Procházet

    Vše v repozitářiTypy publikacíDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

    Můj účet

    Přihlásit seZaregistrovat se

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Kontaktujte nás | Vyjádření názoru | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV