Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKraft, Stanislav
dc.contributor.authorLežák, Martin
dc.date.accessioned2021-12-08T09:00:59Z
dc.date.available2021-12-08T09:00:59Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31541
dc.description.abstractHlavním cílem této práce je geneze výukového materiálu v rámci aplikace konceptu badatelsky orientovaného vyučování v hodinách zeměpisu na základních školách či nižších stupních gymnázií. Za ústřední teoretický rámec byla zvolena problematika geografie města, jako jedna z aktuálněji nejvíce diskutovaných geografických subdisciplín. Nově vzniklý výukový materiál bude mít komplexní podobu kromě samotné učebnice pro žáky bude vytvořena metodická příručka pro pedagogy. Badatelsky směřovaná výuka se chce v prostředí školy přiblížit reálnému vědeckému procesu, žáci si tak pomocí něho ukotvují samostatné nakládání s informacemi. Sami si snaží dílčí problémy stanovovat, ověřovat jimi vytýčené hypotézy pomocí procesu bádání, vše pak analyzují a syntetizují. Uvedená metoda spolu s poznatky geografie města jsou rozvíjeny pomocí práce s GPS Loggerem. Výukový materiál je v rámci dalšího dílčího cíle implementován na vybraných základních školách. Pomocí dotazníkového šetření žáci i učitelé autorovi poskytnou cennou zpětnou vazbu.cze
dc.format90 s. + 98 s.
dc.format90 s. + 98 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectgeografie městacze
dc.subjectpracovní učebnicecze
dc.subjectGPS Loggercze
dc.subjectbadatelský úkolcze
dc.subjectaktivizační výukové prvkycze
dc.subjectinquiry based educationeng
dc.subjecturban geographyeng
dc.subjectworking school textbookeng
dc.subjectGPS loggereng
dc.subjectinquiry based activityeng
dc.subjectactivities educational elementseng
dc.titleImplementace badatelsky orientovaného vyučování v hodinách zeměpisu na příkladu geografie městacze
dc.title.alternativeImplementation of inquiry based education in geography at the example of urban geographyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag36607
dc.description.abstract-translatedThe main concept of this final thesis is the genesis of educational material within the application concept of inquiry based education in geography at primary school or lower level schools. The central theoretical framework was chosen issue urban geography, as one of the most actual discussed geographic sub-disciplines. The newly formed educational material will have a complexial form - except themselves textbooks for pupils will be created methodological guide for teachers. Inquiry based education wants in a school closer to real scientific process , pupils and use to anchor the separate handling of information. Pupils tries to fix minor problems, verify their hypotheses using the process set out by research, analyze everything and then synthesized. The method , together with the knowledge of geography of the city are developed through work with GPS logger. The educational material is within the next stopover implemented in selected schools . Using the questionnaire, pupils and teachers the author provide valuable feedback.eng
dc.date.accepted2014-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam