Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠkodová Parmová, Dagmar
dc.contributor.authorMatras, Václav
dc.date.accessioned2021-12-08T09:24:52Z
dc.date.available2021-12-08T09:24:52Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31655
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o didaktických hrách v předmětu ekonomika na střední škole. Cílem je zhodnocení přínosu didaktických her pro výchovně-vzdělávací proces na SŠ resp. pro zvyšování kompetencí žáků v předmětu ekonomika. V první části práce bylo nutné provést deskripci výchovně-vzdělávacího procesu, včetně hlavních komponentů, což je učitel, žák a učivo. Pozornost je zaměřena na didaktické prostředky, především hry. Jsou definovány druhy didaktických her, včetně vhodného výběru pro žáky střední školy. Následuje obeznámení s přípravou, průběhem, řízením didaktických her při vyučovacích hodinách a popis přínosu fiktivních firem. Hlavní část práce se zaměřuje na analýzu výběru didaktických her. Komparativní metodou je zhodnoceno kvantitativní šetření využívání a přínosu didaktických her pro kaplickou střední ekonomickou školu. Na základě těchto výsledků jsou navrženy možné didaktické hry do předmětu ekonomika, které napomáhají ke zkvalitnění výchovně-vzdělávací aktivity.cze
dc.format41
dc.format41
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.titleDidaktické hry v předmětu ekonomika na SŠcze
dc.title.alternativeDidactic,s games in the subject " economic" in the high schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag34141
dc.description.abstract-translatedMy bachelor thesis deals with didactic games used in the subject of economics at a high school. The aim is to investigate the benefits of didactic games during the pedagogical and educational process at a high school, respectively how to increase students' skills in the subject of economics. In the first part it was necessary to describe the pedagogical and educational process, including the main components, i.e. a teacher, student and curriculum. The main attention is focused on didactic resources, especially games. Various types of didactic games have been defined, including a suggestion of suitable options for high school students. Subsequently the preparation, conduct and management of didactic games during the lessons have been analysed and also the benefits of fictitious companies have been described. The main part of my thesis is focused on the analysis of appropriate didactic games. By a comparative method a quantitative survey of using didactic games and their benefits has been evaluated for the Business Academy in Kaplice. Based on those results possible didactic games, which help to improve pedagogical and educational activities, have been recommended to include to the subject of economics.eng
dc.date.accepted2015-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam