Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorBaudišová, Lenka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:27:04Z
dc.date.available2021-12-08T09:27:04Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-05-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31800
dc.description.abstractTato bakalářské práce ověřuje, zda je v mateřských školách užívána respektující komunikace. Popisuje cíle výchovy, potřeby dítěte a výchovné styly, které mohou těchto výchovných cílů dosáhnout. Je zde definována respektující komunikace, její přínos a rizika používání v prostředí mateřské školy. Způsob komunikace zjišťuji u absolventů různých vysokých škol.cze
dc.format46 s. (67 652 znaků)
dc.format46 s. (67 652 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectrespektcze
dc.subjectvýchovacze
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectrespecteng
dc.subjecteducationeng
dc.titleRespektující komunikace v mateřské školecze
dc.title.alternativeRespecting Communication in Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag37698
dc.description.abstract-translatedThe aim of this Bachelor's thesis was to find whether nursery schools do employ respectful communication. The theoretical part describes educational aims, children's needs, and educational styles through which the aims are to be reached. Furthermore, it defines respectful communication, its benefits, and the risks of using it in the nursery-school environment. Methods of communication were investigated in graduates of different universities.eng
dc.date.accepted2015-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam