dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Babková, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:30:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:30:33Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-03 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31941 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá předškolním vzděláváním a péčí o dítě v soukromých institucích. Teoretická část popisuje vývoj předškolního vzdělávání od roku 1989 po současné pojetí předškolního vzdělávání a uvádí dostupné alternativní směry vzdělávání v České Republice. Dále tato část zmiňuje soukromé instituce zajišťující vzdělávání či péči o předškolní dítě a jejich legislativní ukotvení. V závěru teoretické části je provedena charakteristika podmínek předškolního vzdělávání. V praktické části jsou vyhodnoceny výsledky výzkumného šetření, které bylo realizováno formou dotazníku a jehož respondenty se stali zřizovatelé soukromých předškolních institucí. Dále byla použita metoda pozorování a analýza dokumentů ve třech soukromých předškolních zařízeních v Českých Budějovicích. Získaná data vypovídají o zřizovatelích soukromých předškolních institucí, jejich programech a podmínkách péče v nich. | cze |
dc.format | 80 s. | |
dc.format | 80 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní instituce | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | alternativní vzdělávání | cze |
dc.subject | soukromá mateřská škola | cze |
dc.subject | preschool institution | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | alternative education | eng |
dc.subject | private kindergarten | eng |
dc.title | Předškolní vzdělávání v soukromé instituci | cze |
dc.title.alternative | Preschool Education in Private Institution | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 38549 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the preschool education and child care in private institutions. The theoretical part describes the development of preschool education since the year 1989 until the contemporary approach and lists the available alternative forms of education in the Czech Republic. Additionally, this part mentions private institutions which provide education and care for children under school age and their legislative anchoring. At the end of the theoretical part, the characteristics of the conditions of preschool education are described. In the practical part, there is an evaluation of the results of the survey that was conducted via a questionnaire whose respondents were the founders of preschool establishments. Furthermore, the methods of observation and analysis of the documents were used in three private preschool facilities in České Budějovice. The data acquired reflect the approach of the founders of the private institutions, their programmes and care conditions in them. | eng |
dc.date.accepted | 2015-04-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |