Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorŠimanová, Iva
dc.date.accessioned2021-12-08T09:30:51Z
dc.date.available2021-12-08T09:30:51Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-03
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/31951
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá Montessori pedagogikou a postoji rodičů, z jakého důvodu volí tuto vzdělávací alternativu pro své dítě v předškolním věku. Teoretická část je věnována předškolním institucím v České republice, její charakteristice, vymezením typů předškolních zařízení jako jsou běžné mateřské školy a alternativní předškolní instituce. Jedna podkapitola je věnována současné rodině a jejímu vztahu ke vzdělávání předškolního dítěte. Dále se zmiňuji o samotné Marii Montessoriové a jejích vzdělávacích metodách a principech. V praktické části je realizováno dotazníkové šetření s rodiči, jejichž dítě navštěvuje Montessori mateřskou školu. Výzkumná část zjišťuje postoj rodičů k předškolnímu vzdělávání, důvody jejich výběru předškolní instituce a jejich následnou spokojenost s vybranou mateřskou školou.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní vzdělávánícze
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectalternativní předškolní institucecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectMontessori pedagogyeng
dc.subjectalternative preschool institutionseng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectfamilyeng
dc.titleVolba předškolní instituce s Montessori pedagogikou z pohledu rodičůcze
dc.title.alternativeChoice of Pre-school Institution with Montessori Pedagogy from the Perspective of Parentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag38698
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis deals with Montessori pedagogy and then it investigates the reason of parents for choosing this educational option for their child in a preschool age. The theoretical part is dedicated to preschool establishments in the Czech Republic and their characteristic. Next it is defining types of preschool e establishments such as ordinary kindergartens and alternative preschool institutions. One subhead is focused on a contemporary family and its attitude to education of a preschool child. Furthermore I mention Marie Montessori herself and her educational methods and principles. The practical part is based on a survey with parents whose child is attending Montessori kindergarten. The research section is trying to find out an attitude of parents to preschool education, reasons for choosing a preschool institution and their resulting satisfaction with a selected kindergarten.eng
dc.date.accepted2015-09-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam