Hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na stření škole
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje tématu hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na střední škole. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodu se práce zabývá vymezením pojmu hodnocení, typům a funkcím školního hodnocení. Na to průběžně navazují části věnující se metodám a formám hodnocení. Zvláštní pozornost je věnována klasifikaci a slovnímu hodnocení. Práce se též zabývá vymezením sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. V empirické části práce je výsledek případové studie, která měla za cíl zjistit, jakým způsobem učitelé žáky hodnotí a jaké metody a formy hodnocení využívají. Případová studie vychází z pozorování výuky odborných předmětů na střední škole záznam pomocí videonahrávek, z dotazníkového šetření mezi učiteli a žáky.
Kolekce
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Táborsku
Cihlářová, Magdaléna (Jihočeská univerzita, 2016)Bakalářská práce se zabývá monitorováním používaných metod a způsobů hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie v oblasti Táborska. Data byla získávána prostřednictvím dotazníkového šetření na vyšším stupni základních škol ... -
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Strakonicku
Bílková, Magdalena (Jihočeská univerzita, 2016)V této bakalářské práci jsou za pomoci dotazníkového šetření sledovány způsoby hodnocení ve výuce přírodopisu na základních školách v oblasti Strakonicka. Součástí práce je literární rešerše, ve které se pojednává především ... -
Hodnocení a klasifikace ve výuce na 1. stupni ZŠ
Doulová, Jana (Jihočeská univerzita, 2007)Diplomová práce se zabývá hodnocením žáků prvního stupně jako takovým a mohla by přinést některé dílčí aktuální poznatky o způsobech hodnocení a klasifikace. V teoretické části jsem vymezila pomocí odborné literatury pojmy ...