dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Mejdrechová, Petra | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:34:31Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:34:31Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-27 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32055 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje tématu hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na střední škole. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodu se práce zabývá vymezením pojmu hodnocení, typům a funkcím školního hodnocení. Na to průběžně navazují části věnující se metodám a formám hodnocení. Zvláštní pozornost je věnována klasifikaci a slovnímu hodnocení. Práce se též zabývá vymezením sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. V empirické části práce je výsledek případové studie, která měla za cíl zjistit, jakým způsobem učitelé žáky hodnotí a jaké metody a formy hodnocení využívají. Případová studie vychází z pozorování výuky odborných předmětů na střední škole záznam pomocí videonahrávek, z dotazníkového šetření mezi učiteli a žáky. | cze |
dc.format | 68 s. | |
dc.format | 68 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hodnocení | cze |
dc.subject | typy hodnocení | cze |
dc.subject | funkce hodnocení | cze |
dc.subject | hodnotící proces | cze |
dc.subject | metody hodnocení | cze |
dc.subject | didaktický test | cze |
dc.subject | zkoušky | cze |
dc.subject | formy hodnocení | cze |
dc.subject | klasifikace | cze |
dc.subject | slovní hodnocení | cze |
dc.subject | vrstevnické hodnocení | cze |
dc.subject | sebehodnocení. | cze |
dc.subject | Assessment | eng |
dc.subject | types of assessment | eng |
dc.subject | functions of assessment | eng |
dc.subject | assessment process | eng |
dc.subject | methods of assessment | eng |
dc.subject | didactic test | eng |
dc.subject | exams | eng |
dc.subject | forms of assessment | eng |
dc.subject | classification | eng |
dc.subject | verbal assessment | eng |
dc.subject | peer assessment | eng |
dc.subject | self assessment. | eng |
dc.title | Hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na stření škole | cze |
dc.title.alternative | Students´ assessment in the instruction of vocational subjects in secondary school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 39652 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis focuses on the topic of assessment of students when teaching vocational subjects at high school. The work has theoretical and empirical character. In the beginning it deals with the definition of term, types and the function of the school evaluation. Following parts deal with methods and forms of assessment. A special attention is paid to the classification and verbal evaluation. The thesis also deals with the definition of self-assessment and peer assessment. In empirical part of the thesis there is the result of a case study which was intended to find out how teachers and students evaluate and what methods and forms of assessment are used. This case study is based on the observation of teaching vocational subjects at high school using video recording, questionnaire survey among teachers and students. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-18 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |