Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorMejdrechová, Petra
dc.date.accessioned2021-12-08T09:34:31Z
dc.date.available2021-12-08T09:34:31Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-27
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32055
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu hodnocení žáků při výuce odborných předmětů na střední škole. Práce má teoreticko-empirický charakter. V úvodu se práce zabývá vymezením pojmu hodnocení, typům a funkcím školního hodnocení. Na to průběžně navazují části věnující se metodám a formám hodnocení. Zvláštní pozornost je věnována klasifikaci a slovnímu hodnocení. Práce se též zabývá vymezením sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. V empirické části práce je výsledek případové studie, která měla za cíl zjistit, jakým způsobem učitelé žáky hodnotí a jaké metody a formy hodnocení využívají. Případová studie vychází z pozorování výuky odborných předmětů na střední škole záznam pomocí videonahrávek, z dotazníkového šetření mezi učiteli a žáky.cze
dc.format68 s.
dc.format68 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectHodnocenícze
dc.subjecttypy hodnocenícze
dc.subjectfunkce hodnocenícze
dc.subjecthodnotící procescze
dc.subjectmetody hodnocenícze
dc.subjectdidaktický testcze
dc.subjectzkouškycze
dc.subjectformy hodnocenícze
dc.subjectklasifikacecze
dc.subjectslovní hodnocenícze
dc.subjectvrstevnické hodnocenícze
dc.subjectsebehodnocení.cze
dc.subjectAssessmenteng
dc.subjecttypes of assessmenteng
dc.subjectfunctions of assessmenteng
dc.subjectassessment processeng
dc.subjectmethods of assessmenteng
dc.subjectdidactic testeng
dc.subjectexamseng
dc.subjectforms of assessmenteng
dc.subjectclassificationeng
dc.subjectverbal assessmenteng
dc.subjectpeer assessmenteng
dc.subjectself assessment.eng
dc.titleHodnocení žáků při výuce odborných předmětů na stření školecze
dc.title.alternativeStudents´ assessment in the instruction of vocational subjects in secondary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag39652
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the topic of assessment of students when teaching vocational subjects at high school. The work has theoretical and empirical character. In the beginning it deals with the definition of term, types and the function of the school evaluation. Following parts deal with methods and forms of assessment. A special attention is paid to the classification and verbal evaluation. The thesis also deals with the definition of self-assessment and peer assessment. In empirical part of the thesis there is the result of a case study which was intended to find out how teachers and students evaluate and what methods and forms of assessment are used. This case study is based on the observation of teaching vocational subjects at high school using video recording, questionnaire survey among teachers and students.eng
dc.date.accepted2015-05-18
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam