Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorGaldia, Silvie
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:21Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:21Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-08
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32147
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá tématem mateřství dítěte se specifickými poruchami učení, které může být v mnoha ohledech pro matku náročné. Práce je tradičně členěna na část teoretickou, která je zaměřena na dítě, rodinu jako systém a mateřství v kontextu specifických poruch učení, dále část praktickou. Praktická část je věnována výzkumnému kvalitativnímu šetření, které mapuje pomoci hloubkových rozhovorů vnímání problematiky specifických poruch učení u dítěte matkami, zaznamenává nejvíce zatěžující oblasti péče o dítě a jejich očekávání, obavy z budoucnosti. Cílem výzkumného šetření je identifikovat hlavní okruhy problémů a případné další kontexty specifických poruch učení u dítěte, tak jak je vnímají právě matky účastnící se tohoto výzkumu.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectspecifické poruchy učenícze
dc.subjectrodinacze
dc.subjectmateřstvícze
dc.subjectkvalitativní výzkumcze
dc.subjectzátěžcze
dc.subjectspecific learning disabilitieseng
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectmotherhoodeng
dc.subjectqualitative researcheng
dc.subjectstresseng
dc.titleMatky dětí se SPU / Matky dětí se specifickými poruchami učenícze
dc.title.alternativeMothers of children with learning disabilitieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag27168
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis is about the difficult situation of mothers who are raising a child with specific learning disabilities. The content is traditionally divided into a theoretical part, which focuses on the child, the family as a system and motherhood in the context of specific learning disabilities, also a practical part. The practical part is devoted to qualitative research. Through interviews with mothers were collected information about their experience, their individual issues of mothering child with specific learning disabilities, most stressful area of care, or further fears and expectations. The main goal of the research is to identify the main groups of problems and any other contexts of mothering child with specific learning disabilities, which are perceived by mothers participating in this research.eng
dc.date.accepted2015-08-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePSYCHn-VKZncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFranclová, Marta


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam