dc.contributor.advisor | Holec, Jan | |
dc.contributor.author | Vávra, Tomáš | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:39:23Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:39:23Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-01-16 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32151 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce má za cíl shromáždit mé poznatky k akordické hře na kytaru v zájmovém kroužku v Domě dětí a mládeže v Českých Budějovicích, kterého jsem čtvrtým rokem lektorem. Je zacílena na čtenáře, který vyučuje akordové hře na kytaru v zájmových útvarech nebo se akordové hře učí sám.
První část je věnovaná teoretické přípravě lektora, druhá část, zpracovaná v podobě časově neomezených lekcí, se zabývá hlavně metodikou vyučování pro úplné začátečníky bez základního hudebního vzdělání. | cze |
dc.format | 194 s. | |
dc.format | 194 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Akordická hra | cze |
dc.subject | kytara | cze |
dc.subject | akordy | cze |
dc.subject | metodika | cze |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | zájmové kroužky | cze |
dc.subject | vyučování | cze |
dc.subject | příručka | cze |
dc.subject | učebnice | cze |
dc.subject | Chord playing | eng |
dc.subject | guitar | eng |
dc.subject | chords | eng |
dc.subject | methodology | eng |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | after-school activity | eng |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | workbook | eng |
dc.subject | textbook | eng |
dc.title | Akordická hra na kytaru | cze |
dc.title.alternative | Guitar chord playing | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 27452 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my diploma thesis is to summarize my knowledge of the guitar chord playing during working in the institution Dům dětí a mládeže in České Budějovice where I have been teaching for four years. It is focused on readers who teach guitar chord playing as an after-school activity or who learn how to play on their own.
In the first part of the thesis there is a concept about the lector's theoretical knowledge. The second part (containing particular lessons) deals with the methodology of teaching the very beginners with no musical education. | eng |
dc.date.accepted | 2015-02-02 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJ-HV/ZŠ | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |