Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorNováková, Alena
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:24Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:24Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-09
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32154
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na problematiku zařazení didaktických her do výuky fyziky na základních školách. Práce si klade za cíl vytvořit sadu didaktických her pro výuku fyziky na ZŠ. V teoretická část je rozebrána teorie didaktických her, využití her ve výuce, zvýšení motivace u žáků. Dále teoretickou část tvoří rozbor vybraného tematického celku "Látky a tělesa". Praktickou část tvoří sada vlastních didaktických her. Vytvořené didaktické hry mohou sloužit především k procvičování, opakování a upevňování probraného učiva a jsou navrženy tak, aby rozvíjely vybrané klíčové kompetence, podněcovaly přirozenou hravost a tvořivost žáků. Poskytují zpětnou vazbu o znalostech žáků. Je možné hry zařadit do výuky ve formě soutěží jednotlivců, dvojic nebo skupin žáků. Ověření přínosu didaktických her bylo zjištěno pomocí vytvořených testů. Vyhodnocení a výsledky těchto testů byly zpracovány v závěru této práce.cze
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectfyzikacze
dc.subjectdidaktická hracze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectlátky a tělesacze
dc.subjectphysicseng
dc.subjectdidactic gameeng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectsubstances and bodieseng
dc.titleDidaktické hry a jejich zařazení do výuky fyziky na ZŠcze
dc.title.alternativeDidactic games and their inclusion to physics teaching at basic schooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag29569
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on the inclusion of educational games in teaching physics at the elementary schools. The work aims to create a set of educational games for teaching physics at the elementary school. The theoretical part analyzes the theory of didactic games and use of games in education, increasing motivation among pupils. Further the theoretical part consists of an analysis of the selected thematic unit "substances and bodies". The practical part consists of a set of my own didactic games. Created didactic games can serve mainly for practicing, repetition and consolidation of curriculum and are designed to develop the selected key competencies to stimulate the innate playfulness and creativity of students. They also provide feedback on students' knowledge. It is possible to include games into the teaching in the form of competitions of individuals, couples or groups of pupils. Didactic games' benefits were verified in tests. Evaluation and results of these tests are elaborated at the end of this work.eng
dc.date.accepted2015-02-04
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineF-TchV/ZŠ navazující-komb.cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam