Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapáček, Miroslav
dc.contributor.authorNěmec, Filip
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:28Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:28Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32167
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá výukovými metodami, které je možno použít při výuce žáků druhého stupně základních škol a zaměřuje se na možnosti badatelsky orientovaného vyučování (BOV). Zabývá se analýzou literatury a volbou témat souvisejících s faunou zahrad, která mohou být vhodná pro BOV. V práci jsou navržena čtyři badatelsky orientovaná témata, která se zaměřují na bezobratlé živočichy vyskytující se na zahradě. Využitelnost jednoho z těchto témat byla ověřena v praxi ve vyučování. Výsledky tohoto ověření jsou prezentovány. Jednotlivé postupy a úkoly pro žáky jsou připraveny a uspořádány tak, aby rozvíjely jejich samostatnost a chuť bádat a objevovat. Navrhovaná výuková témata jsou využitelná v BOV přírodopisu na 2. stupni základní školy.cze
dc.format51 s.
dc.format51 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectbadatelsky orientované vyučování přírodopisucze
dc.subjectvýukové metodycze
dc.subjectbezobratlí živočichové zahradycze
dc.subjectdidaktické pochopení obsahu.cze
dc.subjectinquiry-based educationeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjectgarden invertebrateseng
dc.subjectpedagogical content knowledge.eng
dc.titleFauna bezobratlých zahrady jako zdroj námětů pro badatelsky orientované vyučování přírodopisu založené na didaktickém pochopení obsahucze
dc.title.alternativeInvertebrate fauna of the garden as a source of ideas for inquiry-based science education based on the didactical content knowledgeeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31196
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with teaching methods that can be used when working with pupils of primary school and it focuses on the possibilities to use inquiry-based science education (IBSE).The thesis analyses the literature and choice of topics that may be suitable for IBSE. The thesis proposes and presents four IBSE themes or comprehensive tasks respectively. All these tasks are focused on invertebrates occurring in the garden. Usability of one of these tasks was tested during science instruction in primary school. Results of this testing are presented. The individual teaching and learning procedures and particular tasks for pupils are prepared and arranged to develop their independence and desire to explore and discover. Proposed educational themes and tasks are available for IBSE in primary school.eng
dc.date.accepted2015-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam