dc.contributor.advisor | Ryplová, Renata | |
dc.contributor.author | Kotroušová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:39:33Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:39:33Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-01-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32180 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce hodnotí znalosti žáků základních škol z anatomie a morfologie rostlin. Důležitým aspektem je zde typ používané učebnice při výuce přírodopisu. Předkládaná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje s metodami evaluace učebnic a vzdělávacích výsledků, s tvorbou didaktického testu a jeho vyhodnocením pomocí statistických metod a dále také s badatelsky orientovaným vyučováním, které bylo jednou ze součástí provedeného výzkumu. Bylo zjišťováno, zda učitelé znají tento nový přístup a zda ho používají ve svých hodinách přírodopisu. Praktická část obsahuje hodnocení a rozbor testovaných učebnic a výsledky provedeného výzkumu. | cze |
dc.format | 62 s. | |
dc.format | 62 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | anatomie a morfologie rostlin | cze |
dc.subject | badatelsky orientované vyučování | cze |
dc.subject | didaktický test | cze |
dc.subject | evaluace učebnic | cze |
dc.subject | anatomy and morphology of plants | eng |
dc.subject | inquiry-based education | eng |
dc.subject | didactic test | eng |
dc.subject | textbook evaluation | eng |
dc.title | Evaluace žákovských znalostí anatomie a morfologie rostlin v závislosti na použitém typu učebnice | cze |
dc.title.alternative | Evaluation of student's knowledge of plant's anatomy and morphology, depending on the used type textbook | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31261 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis evaluates the knowledge of plants' anatomy and morphology at primary schools. There is very important the type of textbooks used in biology education. The present work is divided into 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part describes methods of evaluation of textbooks and educational results and also formation of didactic test, statistical methods and inquiry-based education. Because we wanted to know frequency of use of this approach in biology lessons. The practical part contains research results. | eng |
dc.date.accepted | 2015-02-03 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zn-Přn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |