Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRyplová, Renata
dc.contributor.authorKotroušová, Jitka
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:33Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:33Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32180
dc.description.abstractTato diplomová práce hodnotí znalosti žáků základních škol z anatomie a morfologie rostlin. Důležitým aspektem je zde typ používané učebnice při výuce přírodopisu. Předkládaná práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje s metodami evaluace učebnic a vzdělávacích výsledků, s tvorbou didaktického testu a jeho vyhodnocením pomocí statistických metod a dále také s badatelsky orientovaným vyučováním, které bylo jednou ze součástí provedeného výzkumu. Bylo zjišťováno, zda učitelé znají tento nový přístup a zda ho používají ve svých hodinách přírodopisu. Praktická část obsahuje hodnocení a rozbor testovaných učebnic a výsledky provedeného výzkumu.cze
dc.format62 s.
dc.format62 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectanatomie a morfologie rostlincze
dc.subjectbadatelsky orientované vyučovánícze
dc.subjectdidaktický testcze
dc.subjectevaluace učebniccze
dc.subjectanatomy and morphology of plantseng
dc.subjectinquiry-based educationeng
dc.subjectdidactic testeng
dc.subjecttextbook evaluationeng
dc.titleEvaluace žákovských znalostí anatomie a morfologie rostlin v závislosti na použitém typu učebnicecze
dc.title.alternativeEvaluation of student's knowledge of plant's anatomy and morphology, depending on the used type textbookeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31261
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis evaluates the knowledge of plants' anatomy and morphology at primary schools. There is very important the type of textbooks used in biology education. The present work is divided into 2 parts: theoretical and practical. The theoretical part describes methods of evaluation of textbooks and educational results and also formation of didactic test, statistical methods and inquiry-based education. Because we wanted to know frequency of use of this approach in biology lessons. The practical part contains research results.eng
dc.date.accepted2015-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZn-Přncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam