dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Mládková, Eva | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:39:34Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:39:34Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32183 | |
dc.description.abstract | Předkládaná práce s názvem ,,Výuka španělštiny v předškolním a mladším školním věku" je koncipovaná do dvou částí. První část je teoretická a popisuje vývojová specifika dětí předškolního a mladšího školního věku. Diplomová práce odpovídá na velmi častý dotaz, kdy je vhodné začít s výukou cizího jazyka a popisuje i výhody a nevýhody výuky cizích jazyků v raném věku. Dále se věnuje tomu, jak by měla probíhat výuka cizího jazyka v předškolních zařízeních a v prvních ročnících základní školy.
Druhou částí diplomové práce je manuál pro výuku španělského jazyka v předškolním věku, který je vypracován podle experimentální metody pro výuku francouzského jazyka. | cze |
dc.format | 89 s. (136 919 znaků) | |
dc.format | 89 s. (136 919 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka cizího jazyka | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | mladší školní věk | cze |
dc.subject | manuál pro výuku španělského jazyka | cze |
dc.subject | teaching a foreign language | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.subject | young school age | eng |
dc.subject | a handbook for teaching Spanish | eng |
dc.title | Výuka španělštiny v předškolním a mladším školním věku. | cze |
dc.title.alternative | Teaching Spanish in preschool and early school age. | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 31416 | |
dc.description.abstract-translated | This anticipated piece of work named "Teaching Spanish in preschool and young school age is divided into two parts. The first part is the theoretical part and describes the evolutionary specifics of preschool and young school-aged children. The diploma thesis responds to very frequent question when is appropriate to start with teaching a foreign language. It also describes the advantages and disadvantages of teaching foreign languages in early age. It also pursues the issue how should be the teaching of a foreign language realized in preschool institutions and in the first grade of primary school.
The second part of diploma thesis is a handbook for teaching Spanish in preschool age which is made on the basis of experimental method for teaching French. | eng |
dc.date.accepted | 2015-06-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJn-ŠJn | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pešková, Jana | |