Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorTrykarová, Magdaléna
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:35Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:35Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-07-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32184
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na téma motivace pro práci asistenta pedagoga a důvodů pro setrvání v této pozici. Teoretická část je členěna do sedmi kapitol, které se převážně věnují vývoji školské integrace, následně žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a možnostem začleňování do základních škol běžného typu v České republice. Kapitoly popisují postoje veřejnosti k osobám s postižením, indikátory inkluze ve vzdělávání a inkluzivní kulturu školy. Samozřejmě představují pozici asistenta pedagoga v edukačním kontextu. Jaké má povinnosti, kompetence a co vše je náplní práce asistenta ve školství. Hlavním cílem výzkumného šetření prezentovaného v praktické části je prozkoumat důvody, které souvisí s přijetím práce asistenta pedagoga a především zanalyzovat, co konkrétně motivuje asistenty v dlouhodobém setrvání v této pozici. K získání potřebných informací bylo použito hloubkových rozhovorů.cze
dc.format91
dc.format91
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectasistent pedagogacze
dc.subjectmotivacecze
dc.subjectintegracecze
dc.subjectžák se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjecta teaching assistanteng
dc.subjectmotivationeng
dc.subjectintegrationeng
dc.subjecta child with special educational needseng
dc.titleMotivace pro práci asistenta pedagoga na 2. stupni ZŠ a následné zkušenosti v této pozicicze
dc.title.alternativeMotivation for a job of teacher's assistant in the system of basic education and the following experienceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31431
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis focuses on the topic of motivation for a job of teaching assistant and reasons for maintaining in the status. The theoretical part of the diploma thesis is divided into seven chapters. It is mainly focused on development of school integration, pupils with special educational needs and posibilities for taking part into the regular schools in the Czech Republic. It describes attitudes of general public towards people with disabilities, indicators of educational inclusion and inclusive culture of school. It describes the role of a teaching assistant his duties, competences and workload in educational context. The main object of a research presented in the empirical part is to examine the reasons that are related to acceptance of a job of teaching assistant. Furthemore, it analysed motivation for remaining in the status of teaching assistant in a long term. The research was realised by the in-depth interviews.eng
dc.date.accepted2015-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJn-OVncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam