Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKastnerová, Markéta
dc.contributor.authorŠtér, Jiří
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:39Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:39Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-06-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32193
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce "Šikana a agresivita na Základní škole Dukelská ve Strakonicích" je popsat nejdříve v teoretické části základní pojmy všeobecné definice šikany a agresivity, příčiny šikany a moderní formy šikany, související s následky a předcházení šikany. V druhé praktické části se pak konkrétně zaměřit a zjistit, zda je předmětná škola místem, kde je žákům ubližováno, zda jsou rozdíly mezi šikanováním a agresí chlapců a dívek, zda je škola místem, kde se mohou žáci svěřit s daným problémem, a v neposlední řadě zjistit rozdíly a shody v atmosféře obyčejných a specializovaných tříd. Výzkum na Základní škole Dukelská byl realizován v letech 2014 a 2015 a zúčastnilo se ho 20 tříd s celkovým počtem 353 žáků.cze
dc.format82 stran
dc.format82 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKlíčová slova: šikanacze
dc.subjectagresivitacze
dc.subjectoběťcze
dc.subjectagresorcze
dc.subjectprevencecze
dc.subjectKeywords: bullyingeng
dc.subjectaggressivenesseng
dc.subjectvictimeng
dc.subjectaggressoreng
dc.subjectpreventioneng
dc.titleŠikana a agresivita na Základní škole Dukelská ve Strakonicíchcze
dc.title.alternativeBullying and agresion in Elementary school Dukelská in Strakoniceeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31492
dc.description.abstract-translatedThe goal of the diploma thesis "Bullying and agresion in Elementary school Dukelská in Strakonice" is to describe a basic general definiton of bullying and the causes of aggression, causes of bullying and modern forms of bullying-related consequences and prevention of bullying. The second theoretical part will specifically focus on and determine if this particular school is a place where students are injured, focus on the differences between bullying and aggression of boys and girls and to find out whether the school is a place where students can entrust with such a problem, to find out the differences and agreements in the atmosphere of the ordinary and specialized classes. The research was taken place in 2014 and 2015 and was attended by 20 classes with a total of 353 pupils.eng
dc.date.accepted2015-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineVychovatelství se zaměřením na výchovu ke zdravícze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programVychovatelstvícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMoučková, Pavlína


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam