Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNohavová, Alena
dc.contributor.authorDvořáková, Kristýna
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:39Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:39Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32194
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá životní a pracovní spokojeností učitelů středních škol. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů životní, ale i pracovní spokojenosti. Popisuje jejich definice, dimenze a determinanty, které mají na životní a pracovní spokojenost vliv. Dále se zaměřuje na charakteristiku učitelské profese, osobnost pedagoga a jeho typologii. Dále hovoří o požadavcích, které jsou na učitelskou profesi kladeny a rizicích, které učitelům hrozí. Praktická část je koncipována jako výzkum životní a pracovní spokojenosti pomocí standardizovaného Dotazníku životní spokojenosti J. Fahrenberga et al.(2001). Cílem práce je zjistit, v jaké míře jsou učitelé na středních školách spokojeni nejen se svou prací, ale i se svým životem, protože obojí je pro jejich práci velmi důležité a motivující.cze
dc.format74 s. (138 107 znaků)
dc.format74 s. (138 107 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectživotní spokojenostcze
dc.subjectpracovní spokojenostcze
dc.subjectDotazník životní spokojenosticze
dc.subjectučitelská profesecze
dc.subjectlife satisfactioneng
dc.subjectjob satisfactioneng
dc.subjectLife satisfaction questionnaireeng
dc.subjectteaching professioneng
dc.titleVnímání životní a pracovní spokojenosti u učitelů středních školcze
dc.title.alternativePerception of life and job satisfaction among secondary school teacherseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag31555
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with life and job satisfaction of the teachers at secondary schools. The theoretical part focuses on the definitions of life and job satisfaction. It describes their definitions, dimensions and determinants affecting life and job satisfaction. It also reports the characteristics of the teaching profession, the teacher´s personality and his/her typology. The thesis refers about the demands that are placed on their position, then about the risks that threaten. The practical part is conceived as a research of life and job satisfaction using a standardized questionnaire of life satisfaction by J. Fahrenberg et al.(2001). The main task of this thesis is to measure or find out how much are the secondary school teachers satisfied not only in their jobs but also within their lives. These points are very important and motivating.eng
dc.date.accepted2015-05-20
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePSYCHn-VKZncze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam