dc.contributor.advisor | Vojtová Vilhelmová, Lenka | |
dc.contributor.author | Sedláčková, Karolína | |
dc.date.accessioned | 2021-12-08T09:39:44Z | |
dc.date.available | 2021-12-08T09:39:44Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.submitted | 2015-04-30 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32203 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce nazvaná Autismus a hra se skládá z teoretické a praktické části. Úvod teoretické části je věnován obecným poznatkům o autismu, následují stěžejní kapitoly práce zaměřené na vizuální komunikaci, vizuální komunikační strategie v autismu a kompenzační pomůcky. Obsahem praktické části je popis vzniku a řešení mnou navržené kompenzační pomůcky vizuálního kalendáře pro lepší orientaci v delším časovém prostoru. V závěru práce je zhodnoceno využití vizuálního kalendáře v praxi. Součástí je i obrazová příloha. | cze |
dc.format | 92 s. (116 575) 23 s. obr. př. | |
dc.format | 92 s. (116 575) 23 s. obr. př. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | autismus | cze |
dc.subject | vizuální komunikace | cze |
dc.subject | kompenzační pomůcky | cze |
dc.subject | piktogram | cze |
dc.subject | vizuální kalendář | cze |
dc.subject | autism | eng |
dc.subject | visual communication | eng |
dc.subject | compensation aids | eng |
dc.subject | pictogram | eng |
dc.subject | visual calendar | eng |
dc.title | Autismus a hra | cze |
dc.title.alternative | Autism and game | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 33906 | |
dc.description.abstract-translated | This diploma thesis is called Autism and game and there are two main parts theoretical one and practical one. The theoretical introduction is based on general knowledge about autism, followed by important chapters of the thesis which are concerned on the visual communication, visual communication strategy in autism and compensation aids. The content of the practical part is the origin and solution description of the compensation aid suggested by myself the visual calendar for better orientation in the longer time space. In the conclusion of the thesis there is an assessment of the visual calendar use in practice. In addition there is a picture supplement. | eng |
dc.date.accepted | 2015-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství výtvarné výchovy pro základní umělecké školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Pospíšil, Aleš | |