Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBetáková, Lucie
dc.contributor.authorVlášek, Vladimír
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:45Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:45Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-01-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32205
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá možnostmi využití průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech (VMEGS) v hodinách anglického jazyka. Teoretická část nejdříve obecně představuje výchovu k myšlení v evropských a globálních souvislostech, dále se zabývá jejím místem v Rámcovém vzdělávacím programu pro gymnázia (RVP G) a následně i ve Školním vzdělávacím programu (ŠVP) Gymnázia Český Krumlov, kde se uskutečnil projekt v rámci této práce. Další část mapuje využívání VMEGS v ostatních předmětech, zabývá se metodikou a představuje některé dostupné metodické příručky a výukové materiály. Praktická část nás seznamuje s projektem výchovy k myšlení v evropských a globálních souvislostech integrované do hodin anglického jazyka, který se zabývá tématy globalizace a evropanství a je vypracován pro využití ve dvou devadesátiminutových hodinách. V této části jsou v rámci projektu detailně popsány charakteristika, struktura, cíle a metody jednotlivých hodin, jejich příprava, průběh a reflexe. Poslední část je věnována hodnocení studentů.cze
dc.format125 s.
dc.format125 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPrůřezovécze
dc.subjecttémacze
dc.subjectVMEGScze
dc.subjectVýchovacze
dc.subjectmyšlenícze
dc.subjectevropskýchcze
dc.subjectsouvislostechcze
dc.subjectanglickýcze
dc.subjectjazykcze
dc.subjectCross-curriculareng
dc.subjectsubjecteng
dc.subjectthinkingeng
dc.subjectwithineng
dc.subjecteuropeaneng
dc.subjectglobaleng
dc.subjectcontextseng
dc.subjectEnglisheng
dc.subjectlanguageeng
dc.subjectteachingeng
dc.titlePrůřezové téma Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech ve výuce anglického jazykacze
dc.title.alternativesubject Thinking within European and Global Contexts in English Language Teaching.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag34061
dc.description.abstract-translatedThis thesis focuses on the use of the cross-curricular subject of Thinking within European and Global Contexts in English language classes. The theoretical section introduces the subject in general and deals with its place within the Framework Educational Programme for grammar schools as well as within the School Educational Programme for Gymnázium Český Krumlov where a project, which constitutes the practical part of the thesis, has taken place. It also examines the ways of using the subject in other courses, describes the methodology itself and suggests some methodological books and other available resources. The practical section presents a project of teaching the subject Thinking within European and Global Contexts in two ninety-minute-long English lessons dealing with the topics of globalization and European identity. The structure, aims and methods of both of the classes as well as the lesson plans and the process of each lesson are described in detail here. The final part is devoted to the students´ evaluations.eng
dc.date.accepted2015-02-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAJ-OV/ZŠcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam