Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTesař, Jiří
dc.contributor.authorZelenka, Jakub
dc.date.accessioned2021-12-08T09:39:45Z
dc.date.available2021-12-08T09:39:45Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015-04-30
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/32206
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá využitím interaktivní tabule při výuce fyziky na 2. stupni základní školy (dále jen ZŠ). Práce je rozdělena do několika bloků, v nichž se zabývá jak technickými principy různých interaktivních tabulí, tak implementací tabulí do výuky fyziky na 2. stupni ZŠ. Ve vybraném softwaru byly vytvořeny vlastní výukové materiály pro výuku fyziky, které byly aplikovány na vybrané základní škole. Poznatky objevené během aplikace příkladů byly zkonzultovány s učitelem fyziky a informatiky na dané škole a s vedoucím této práce a poté byly tyto aplikace upraveny dle získaných poznatků tak, aby jejich využití splnilo očekávané cíle a práce s nimi byla pro učitele pohodlná. Pro širší využitelnost vytvořených příkladů byl u jednotlivých materiálů zpracován přehledný návod, jak s nimi pracovat, aby byla ulehčena práce budoucích učitelů, kteří se příklady rozhodnou využívat.cze
dc.format77 stran
dc.format77 stran
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInteraktivní tabule ve výuce fyzikycze
dc.subjectInteractive board in physics educationeng
dc.titleInteraktivní tabule ve výuce fyzikycze
dc.title.alternativeInteractive board in physics educationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag34081
dc.description.abstract-translatedThe thesis discusses using an interactive board in teaching science (physics) in the second stage of primary school. The thesis is divided into different parts dealing with technical principles of different interactive boards and the implementation of these boards into teaching science at primary schools. Using special software, the author created a set of teaching materials that was tested in practice. The test results were discussed with a qualified teacher and with the supervisor of the thesis. After that, the materials were adjusted so that their use would comply with targets of the thesis and their further use would be comfortable for teachers. To use the materials in a comfortable way, a comprehensive guide on their use was prepared.eng
dc.date.accepted2015-05-19
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineFn-Incze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBednář, Vít


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam